Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Blir gal av nye Office

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-08, 09:16   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Tommel ned

Blir gal av nye Office

Jeg finner jo INGENTING!

Har brukt både Word og Excel mye både i forbindelse med jobb og privat tidligere og har vært godt kjent med alle funksjoner.

Har kjøpt ny PC og har nå den nye versjonen av Office pakken, og jeg sliter SERIØST!

Jeg finner ikke ut hvordan jeg kan 'lagre som', og nå skal jeg printe ut et excel dokument og finner søren ikke ut hvordan jeg skal få gjort det engang!!!

Måtte spørre mannen hva han syns (han bruker det en del i jobben) og han er også enig i at det har blitt tungvint. Må sikkert bare bli kjent, men akkurat nå forbanner jeg hele dritten her jeg sitter.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 10:29   #2
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir gal av nye Office.

For å printe ut bruker eg kun Ctrl+P. Då får eg velga rett skriver og

Gammel 15-11-08, 10:44   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

HAr brukt de nyeste Office versjonen ca et halvt år, og jeg er meget godt fornøyd.
Det tok litt tid å finne "gamle" kjente funksjoner , men da det var på plass syntes jeg den nye er bedre.
Trykk på det store Office ikonet øverst i venstre hjørne, da finner du lagre som etc

Gammel 15-11-08, 10:56   #4
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

For å printe ut bruker eg kun Ctrl+P. Då får eg velga rett skriver og

Takk for tips! Problemet her har vært nettopp det at jeg må velge skriver for den velger automatisk feil skriver, for hurtigutskrift fant jeg.

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

HAr brukt de nyeste Office versjonen ca et halvt år, og jeg er meget godt fornøyd.
Det tok litt tid å finne "gamle" kjente funksjoner , men da det var på plass syntes jeg den nye er bedre.
Trykk på det store Office ikonet øverst i venstre hjørne, da finner du lagre som etc

Så enkelt var det altså, alt lå gjemt i noe jeg trodde bare var en logo.

Bruker det nok som sagt for lite for tiden, jeg blir nok vant til det etterhvert.

Og nå ble jeg brått nervøs for at jeg er i ferd med å bli en av disse gamlingene som er redd for alle forandringer -alt var så mye bedre før...

-Pippi
Gammel 15-11-08, 11:00   #5
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg har også tidvis revet meg i håret over den nye versjonen. Nå som jeg har brukt den en stund derimot, er jeg veldig fornøyd. Man blir vant til den med litt bruk, og etterhvert vil du se at den har mange fine funksjoner for forgjengeren ikke har.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 11:02   #6
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir gal av nye Office

Jeg stemmer i med Angelique og MokkMokk, når man først blr vant til det er det helt genialt, men i starten var office 2007 en kilde til evig frustrasjon.

Gammel 15-11-08, 12:22   #7
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg lette også en stund før jeg fant office-knappen, men nå er jeg som de andre her veldig fornøyd.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 12:25   #8
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De andre som sleit med å finne knappen først, men nå er fornøyde.

Gammel 15-11-08, 12:30   #9
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg ELSKER den nye office og har brukt den i noen år nå

Gammel 15-11-08, 12:32   #10
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Så enkelt var det altså, alt lå gjemt i noe jeg trodde bare var en logo.

Det trodde jeg også, inntil jeg leste denne tråden.

*og en ny verden åpnet seg siden bruk i februar*

Gammel 15-11-08, 12:33   #11
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Jeg ELSKER den nye office og har brukt den i noen år nå

I noen år? 2007-versjonen?

Gammel 15-11-08, 12:39   #12
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Gammel 15-11-08, 12:41   #13
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

japp vi har hatt den siden 2006

Så det blir no noen år altså 2år= noen år

Gammel 15-11-08, 13:29   #14
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er svært fornøyd. Tror i grunnen jeg aldri har sagt noe slikt om Microsoft Office noen gang - har aldri sluttet å sørge over at WriteNow for Mac forsvant - men denne versjonen er jeg fornøyd med. Og sammen med nye EndNote (X2) er det moro å skrive i Word for tiden.

Gammel 15-11-08, 15:13   #15
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Regner med jeg kommer til å bli fornøyd, men akkurat nå i starten er frustrasjonsnivået ganske høyt!

Gammel 15-11-08, 18:46   #16
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Det er godt å se at det ikke bare er jeg som var i ferd med å rive av meg alt håret.

Alt løsnet nå som jeg fant knappen, da var alt plutselig litt greiere. (Og jeg måtte vise mannen den, for han hadde ikke oppdagen den han heller. )

-Pippi
Gammel 18-11-08, 16:31   #17
Pong
Fullverdig medlem

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Figgjo
Pong har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg synes det er håpløst å måtte bruke tid på å lære office 2007; det hadde ikke vært noe stort problem å tillate 2003-menyene som alternativt, men det er litt spikret igjen.
Jeg vil heller bruke denne tiden på å lære noe annet :/

Pong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 16:34   #18
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Her ligger det et lite program som viser hvor de gamle knappene fra 2003 har tatt veien i 2007.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 18:01   #19
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Har brukt han i ti år.

Neida, jeg digger den. Særlig det som kommer automatisk opp inne i dokumentet, fet og skrift og kursiv og fred på jord og slikt. Og så har jeg lagt alle hurtigtastene jeg bruker mye i en rekke øverst, slik at jeg nesten aldri er inne på de forskjellige "fanene" øverst i worddokumentet. Det er et tips.

Gammel 18-11-08, 19:42   #20
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Begynner å bli vant til nye office nå - heldigvis. Men det er nok mange funksjoner jeg kunne hatt bedre kunnskap i...

Hvor er det feks blitt av "merk alt"?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:28.