Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

SNØ!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-08, 12:00   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

SNØ!

Det snør! DET SNØR! Det begynte i går kveld og da bare tenkte jeg "jaja, det legger seg jo ikke, så det er ikke vits å juble". Men det sluttet aldri å snø, og nå snør det piskadausen enda! Det er skikkelig eventyrlandskap her nå, det er vel et par år siden vi opplevde det sist, eller? Jeg tør jo ikke tro at det varer, det begynner sikkert å regne i morgen. Og så bli det is, og så kan jeg ikke gå ut uten å brekke beina ... *kjøper harry brodder fra Select-bladet*

I ettermiddag skal jeg ta med jentungen ut og lage snømann. Må jo nyte det mens det varer!

Gammel 21-11-08, 12:02   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SNØ!!

Herlig! Her er kaldt, glatt og litt snø, men lagt i fra å lage snømann.

Gammel 21-11-08, 12:09   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker det. Eneste minuset er at jeg ikke tør å kjøre i snøværet så det blir mye buss på meg fremover, og det at jeg og begge barna skulle spasere ned på Kvadrat i dag men det sløyfer vi pga. "stormen". Det snør så voldsomt nå at jeg ikke ser sjøen rett utfor her engang.

Gammel 21-11-08, 12:14   #4
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Jeg som trodde jeg skulle slippe all snøen her på vestlandet. Er drittlei snø fra da vi bodde på indre østlandet. Snøen kan godt komme lille julaften og smelte bort første nyttårsdag. Ellers vil jeg ha plussgrader.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-08, 12:16   #5
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: SNØ!

Jeg er kjempefornøyd, det eneste som mangler er å bli kvitt denne forbaska omgangssyken før hentetid.

*Nynner frenetisk: Det snør det snør, tidelibom, det er det det gjør, tidelibom, og nå snør det enda mer enn før. Hurra hurra!*

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-08, 12:25   #6
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og her på østlandet er det barfrost. Men vi har i det minste blå himmel.

Gammel 21-11-08, 12:31   #7
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

I Bergen snør det også. Har også tenkt meg en tur ut med ungene etter barnehagen i dag om de vil det.
Hadde planlagt litt shopping, men første ordentlige dagen med snø betyr som oftest kaos her, så det dropper jeg.

Gammel 21-11-08, 12:45   #8
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Og så bli det is, og så kan jeg ikke gå ut uten å brekke beina ... *kjøper harry brodder fra Select-bladet*

Kjøp "Piggdekk på boks" og spray under skoene. Da går du stødig og slipper å føle deg som Bestemor Duck.

T. var i ekstase i morges og jeg håper han har det kjekt i snøen i barnehagen. Vi skal (dessverre?) på teambuliding med jobben i helgen så jeg går glipp av akedag i bakken.

Gammel 21-11-08, 13:42   #9
snøfnugg
Nybegynner

snøfnugg sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Noraførr
snøfnugg har et hav av muligheter foran seg
Standard

Snør her også, tror faktisk jeg må frem med stråkosten når jeg skal hjem fra jobb!!

snøfnugg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-08, 13:45   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Piggdekk på boks? Finnes det? Aldri hørt om. Selges det i skobutikker?

Gammel 21-11-08, 13:53   #11
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Her har vi ingen snø men masse sol og blå himmel. Og kaldt.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-08, 13:56   #12
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Masse snø her og. Ungane var vel ute i 20 minutter før dei hadde fått nok

Værfaste er me og som vanlig. Bilen vil ikkje starte og viss den starter så kjem me oss aldri opp bakkane til huset.
Sånn er det når ein bur på toppen av eit lite fjell

Gammel 21-11-08, 13:59   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Værfaste er me og som vanlig. Bilen vil ikkje starte og viss den starter så kjem me oss aldri opp bakkane til huset.
Sånn er det når ein bur på toppen av eit lite fjell

Sånn hadde vi det der vi bodde før. Helt umulig å komme seg opp, og vi MÅTTE jo opp. Av og til parkerte vi nede, men det var sjelden plass der. I tillegg hadde vi en gammel drittbil som ikke startet (nå har vi heldigvis ny bil).
Jeg satt innesperret i halve barseltiden med vesla pga. været, jeg turte ikke gå ut med vognen på glatta i alle de bakkene. For en grusom tid, da hatet jeg snøen.

Gammel 21-11-08, 14:35   #14
Fluke

Fluke sin avatar

Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Piggdekk på boks? Finnes det? Aldri hørt om. Selges det i skobutikker?

Bensinstasjon.
Det er jo egentlig til bildekk da, men funker som bare det under sko og krykker. :erfart:

Gammel 21-11-08, 14:36   #15
Fluke

Fluke sin avatar

Standard

Jeg lyver. Kjetting på boks heter det, tror jeg. De på bensinstasjonen vet nok uansett hva du snakker om (du spør etter sånn til å spraye på dekkene for bedre grep på glatta).

Gammel 21-11-08, 14:38   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ah det har jeg jo hørt om, trodde dette var noe spesialgreier til SKO, hehe. Så man kan altså spraye det under skoene? Må prøve.

Gammel 21-11-08, 14:40   #17
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ble vekket av et hyl i dag. Femåringen tittet ut vinduet, nemlig.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-08, 14:41   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Her og. Hun nektet å sove i går, hun la seg i 20-tiden og sovnet ikke før nærmere 22.30 pga. snøen.

Gammel 21-11-08, 14:59   #19
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Malin sovnet også seint, men det var pga naboens tenåring m/kamerater på mopeder, som drev og sladda frem og tilbake på hovedveien like ovenfor huset.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-08, 15:04   #20
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sånn hadde vi det der vi bodde før. Helt umulig å komme seg opp, og vi MÅTTE jo opp. Av og til parkerte vi nede, men det var sjelden plass der. I tillegg hadde vi en gammel drittbil som ikke startet (nå har vi heldigvis ny bil).
Jeg satt innesperret i halve barseltiden med vesla pga. været, jeg turte ikke gå ut med vognen på glatta i alle de bakkene. For en grusom tid, da hatet jeg snøen.

Me må parkere nede me. Så sjå for deg to voksne, tre unger, to fulle akebrett med varer og ein stupbratt bakke. Der har du oss om vinteren. Så legger ein til eit stykk barnevogn og litt hyling og sutring frå ungane

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48.