|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Kurt blir grusomKurt blir grusom - trailer så morsom ut. Var den bra? Hvor store var barna dine da de så den? |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kurt blir grusom.Vi var sammen guttene på 3 og 7 år og så den i går. Vi voksne syntes den var rasende festlig, og 7-åringen lo seg gjennom hele filmen. 3-åringen syntes også den var morsom, men ble litt lei på slutten.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Kurt blir grusom.Storebror på 5 syntes den var morsom, men vi sto over å ta med lillebror på snart 3, for synes den så litt for avansert ut til at han ville fått med seg poengene. |
![]() |
![]() |
#5 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kurt blir grusomMen altså: Denne gikk på Sotheby's for 88 millioner kroner.
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Kurt blir grusom.
Jeg liker Kurt-bøkene godt, jeg synes de er helt fantasisk morsomt skrevet. (Erlend Loe som person har jeg ingen formening om, derimot.) Jeg likte filmen kjempegodt, og det gjorde også fireåringen og sjuåringen her. Men jeg er usikker på om man ville likt den hvis man ikke liker bøkene, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kurt blir grusomVi var på kinodagen på lørdag og så "Mamma Mø"
![]() |
![]() |
#9 |
Vaffel
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kurt blir grusomKurt er best. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Kurt blir grusomSjuåringen elsket den og bestefaren humret med også. Jeg fikk dessverre ikke vært med pga syk baby, så vi skal se den igjen - med niåringen også. (hun ditsjet Kurt i første omgang pga HSM 3
![]() |
#11 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Kurt blir grusomJeg elsker Kurtbøkene og har veldig lyst til å se den på kino. Vel og merke uten unger om det er mulig. Tror jeg får alliere meg med noen andre på min alder og være barnslig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
søt
![]() Sv: Kurt blir grusomHadde med gutta på 5 og 7 og ei jente på 8, de elsket den, og det gjorde sannerlig jeg også! Anbefales virkelig!
![]() |
#13 |
Fabelaktig
|
![]() Sv: Kurt blir grusomJeg har også lyst til å se denne filmen. (Kilde: youtube.com) ![]()
![]() |
|
|