Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Spinoff fra Isolde - serier vi kan skaffe som er litt supernatural/scifi/krim?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-08, 14:15   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Spinoff fra Isolde - serier vi kan skaffe som er litt supernatural/scifi/krim?

Som også er bra og kan du fortelle litt om hva det er ?

Jeg liker og har sett (som jeg kommer på i farten):
4400
Supernatural (tja...litt usikker på denne)
Buffy
taken
CSI
Battelstar Galatica (litt usikker på om den var noe og)
Absolutt alt av Stargate atlantis og SG1
Star Trek
Babylon 5
Cold Case
Heroes

Gammel 21-08-08, 14:16   #2
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin Off fra Isolde - serier vi kan skaffe som er litt supernatural/ sci fi/ krim

Carnivale ?

Mannen fekk den til bursdagen sin av broren sin. Me har ikkje fått sett så mangen episoder enno. Den er litt spesiell

Gammel 21-08-08, 14:20   #3
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin Off fra Isolde - serier vi kan skaffe som er litt supernatural/ sci fi/ krim

Lost! Lost! Lost!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 14:25   #4
Kneazle
Passiv

Standard

Jeg liker ikke supernatural / sci fi, men jeg kan anbefale en krimserie:
Vi så alle tre sesongene av Anna Pihl på halvannen uke i sommer. Anbefales!

(Sikkert ikke helt det dere er på jakt etter, men det kan jo hende at noen har samme smak som meg)

Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 14:27   #5
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Angel :sikle:
Bones

Gammel 21-08-08, 14:55   #6
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

The Hitchhikers' Guide to the Galaxy.

Gammel 21-08-08, 15:08   #7
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg falt av litt ut i andre sesong av the 4400. Spennende, men tja, den manglet noe. Carnivale fikk meg ganske interessert, men mannen synes visst den ikke var noe, så vi så den ikke ferdig. Heroes er jo dritbra, men den mangler jo en slags slutt siden den ble kansellert midt inni, og det var litt kjedelig.

Jeg synes Farscape er kjempebra. Vi så 5 episoder hvor vi tenkte: Hæææ? Er dette TEIT eller? Men så bare plutselig var vi hekta, og storkoste oss resten av serien. Babylon 5 er også skikkelig bra, der brukte jeg også en del episoder på å bli skikkelig interessert. Twins Peaks er vel kanskje den absolutte yndlingsserien min. Blandingen av skrekk, humor, drama, såpe og ren galskap er helt uten sidestykke. Synes jeg da For dere som ikke har sett den, så er også Dead like me en artig serie som er verdt å se. Jeg vurderer også å laste ned gamle X-files episoder og se dem om igjen, men om jeg gidder gjenstår å se.

Krim ser jeg ikke, så der kan jeg ikke bidra.

Jeg er nysgjerrig på seriene Taken og Supernatural, noen som kan fortelle litt om disse?

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 15:22   #8
Albertine
Passiv

Standard

Har du sett alt av Star Trek?

Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 15:59   #9
Nuta
tittel -en, titler

Nuta sin avatar

Nuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populær
Standard

x-files har jeg lyst å se igjen!
Ellers liker jeg Medium og ghost whisperer

Gammel 21-08-08, 16:05   #10
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Angel :sikle:

Ble du like irritert over slutten som meg?? :aggh:

Gammel 21-08-08, 16:16   #11
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser vi har samme smak i hva vi ser på.

- Firefly har jeg hørt mye bra om, men ikke sett enda.
- Eureka er anbefales på det varmeste. Den handler om en litt spesiell by i USA og er litt futuristisk av seg på en morsom måte.
- Jeg liker også veldig godt Law & Order (3 forskjellige serier bl.annet Special Victims Unit)

Gammel 21-08-08, 18:30   #12
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Ble du like irritert over slutten som meg?? :aggh:

Vet ikke? Jeg er verdens mest rotete serieseer. Ser gjerne en halv episode fra 1. sesong, og så andre halvdel av episode 7 i 2. sesong, før jeg ser hele 5. sesong og så hopper tilbake til 1. sesong. Så jeg aner egentlig ikke hvordan ting begynner eller ender, jeg nyter bare øyeblikkene

Gammel 21-08-08, 18:46   #13
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Dexter synes jeg er bra.

Gammel 21-08-08, 19:06   #14
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Har du sett alt av Star Trek?

Nei, har vel ikke sett alt. Har ikke vært så systematisk av meg der som med Stargate feks.

Gammel 21-08-08, 19:08   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Charmed går også an.

Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 19:11   #16
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

Jeg falt av litt ut i andre sesong av the 4400. Spennende, men tja, den manglet noe. Carnivale fikk meg ganske interessert, men mannen synes visst den ikke var noe, så vi så den ikke ferdig. Heroes er jo dritbra, men den mangler jo en slags slutt siden den ble kansellert midt inni, og det var litt kjedelig.

Blir det ikke laget mer Heroes?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 19:26   #17
Albertine
Passiv

Standard

Men da må du komplettere Star Trek-lista. Ingen over, ingen ved siden.

Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 19:31   #18
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Første sesong av Battlestar Galactica og første episode av Dexter er på vei ned her. Vurderer å kjøre i gang Star Trek også... Hm...

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 19:39   #19
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Mannen så alt av Battelstar nå når han hadde ferie. Jeg ble litt smålig lei. *ikke fan Sci fi*

Men min egen spin off

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 22:14   #20
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Blir det ikke laget mer Heroes?

Joda. I følge CAT sendes episode 1 og 2 av sesong 3 tirsdag 23. september (norsk tid; mandag kveld i USA).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:31.