![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Lillebror nekter å ta puppen!Lillebror (i overkant av 9 mnd) har nektet å ta puppen i over ett døgn nå. Han blir rett og slett krakilsk om jeg tilbyr han pupp.
![]() |
#2 |
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lillebror nekter å ta puppen!Hvis du er usikker på om det er utdrivingen som er problemet, hvorfor ikke bare prøve nesespray som du får kjøpt på apoteket, en sånn som får fart på utdrivingen?
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Lillebror nekter å ta puppen!
Jeg har en slik en - forøvrig noen mnd gammel, men det kan jeg jo prøve. (de er jo reseptbelagte, så da prøver jeg med den først)
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lillebror nekter å ta puppen!Det kan jo være en blanding av treg utdrivning, tett nese til H og din mens som gjør at pupp uaktuelt for han
![]() |
#5 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan se om jeg har igjen en gang på min resept, så kan du overta
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Lillebror nekter å ta puppen!Nesa er åpnet med både nesesug, saltvann og nesespray.
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Lillebror nekter å ta puppen!Jeg fikk han til å ta puppen i ettermiddag. Første gang siden i går morrest. Han står på sitt altså. Det som funket i ettermiddag var nesten mørkt soverom og at jeg håndpumpet slik at melka kom. Da tok han puppen (og kosa seg som han alltid gjør)
![]() |
#9 |
Tatt på
|
![]() Sv: Lillebror nekter å ta puppen!Pie hadde også en periode når hun var rundt 9 måneder der det kunne gå et døgn eller to før hun aller nådigst tok puppen igjen i noen runder. Hva som hjalp aner jeg ikke, men jeg ammer 3-4 ganger i døgnet enda (hun er nå 12 måneder). Stort sett foregår ammingen nå på mørkt, avkjølt rom. Av og til tar hun også puppen hjemme i stuen om det ikke er alt for mange forstyrrelser.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lillebror nekter å ta puppen!hvitløk...noen barn som reagerer på at mor har mensen liker smaken av hvitløk, jeg syntes det hørtes idiotisk ut men det funka (to barn ammet i 6 år og hadde et par vegre episoder første året med begge):veeeldig lat mor: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
Godt å høre. Han har jo ikke pupp som et fullt måltid lenger, bare som ekstrafor/kos. Han har fått tilbud mange ganger i dag, men som sagt så nekter han - får håpe det går seg til om en stund da.
![]() |
|
|