|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Hva skal guttene ha på seg til jul da?ja det lurer jeg på |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Storebror skal ha en ny grå bukse (som er fin som helt ny, men kan brukes som hverdags etterpå) tror jeg (hvertfall første og andre juledag, kanskje også på julaften dersom finbuksen ikke passer, noe jeg misstenker), med hvit skjorte og slips.
![]() |
#3 |
Drømmer
|
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Mini skal ha på seg hvit pologenser, brun vgenser og knebukse.Det som er på bildet her |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Knerten skal ha på seg bunaden på julaften.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Det vet jeg jammen ikke ikke enda. Men stivpyntet blir det ikke. Vi skal være her hjemme med bare svigermor og den yngste sønnen hennes, så det er ikke SÅ nøye. Men det blir sikkert en eller annen skjorte og en litt pen bukse. Kanskje en vest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Bunad
![]() |
#7 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Storebror skal ha festdrakt på julaften. Lillebror har det best i ullklærne sine, men vi får se. Han har masse ubrukt fintøy i skuffen med alle gavene han har fått
![]() |
#8 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Guttene her skal ha på seg svarte penbukser med tilhørende svarte penvester, skjorte og slips.
![]() |
#9 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Skjorte har jeg fått tak i og slips har han. Han må ha slips akkurat som pappa må vite.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Poden skal ha dette: |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?
![]() |
#13 |
maler
|
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Hm mine har ikke pentøy for tiden, jeg må ut på leting. Og synes ikke det er lett å finne noe.... men jeg sverger til vester/skjorter/bukser som kan gå som bursdagstøy utover våren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Har kjøpt hel dress på Sparkjøp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Storebror (snart 15) er vinglete for tiden, så han ender enten opp i dress eller i jeans og skjorte, alt etter humøret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Frøkna har valgt ut juleklær, og det ble sjokkrosa strømpebukse med glitter, kort svart foldeskjørt og svart- og hvitstripete genser. Ikke stivpynta, altså, så jeg skal prøve å finne noe i samme sjanger til Herremannen. Kunne godt tenkt meg grå kordfløyelsbukse og hvit "halvfin" skjorte, men det er ikke så lett å finne sånne bukser som jeg ser for meg.
![]() |
#17 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Dressbukse og skjorte -og muligens en genser over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hva skal guttene ha på seg til jul da?Den ser veldig fin ut den fra Sparkjøp, og en ok pris var det også. Hvordan er kvaliteten? Er den veldig tynn og krøller lett, eller er den ganske ok?
![]() |
|
|