Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

McQueen-tips

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-08, 14:52   #1
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Spørsmål

McQueen-tips

Jepp. Nå er det straks tre-årsdag på gang her, og det blir barneselskap for første gang.
Selvfølgelig blir det Lynet bursdag, det bare MÅ det bli.
Og skal det være, så skal det være.

Jeg har knipset et lekkert bilde av Lynet som jeg skal levere til bakeren,
så får jeg marsipanlokk på kaka med Lynet på.

Muffins tenkte jeg å få farget svarte med melis på toppen så får gubben dekorere med rødt og hvitt så de blir dekk.

Og der stopper det!
Jeg har ingen flere ideer.
Og sånn cacas greier, glem det, jeg har ikke tålmodighet til å holde på (derav marsipanlokket)

Noen som har noen ideer til meg?
Hva jeg kan lage som funker sammen med kakene over samt duk, asjetter, ballonger, kopper +++ med Lynet på.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 15:02   #2
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: McQueen tips

¨Kan sånne lakrisruller (godteri) funke som hjul? Evt melkerull-hjul på rød gele?
Nille pleier vel å ha masse sånn bursdagsræl som duker, tallerker, plastkopper...

Gammel 16-11-08, 15:07   #3
Left
Passiv

Standard

Langpanne med sjokoladekake kan du lage bilbane på. Bruke kokos til å lage grønt gress utenom banen, og merke opp banen med tykk melisglasur.
Lage sorte/hvite flagg av papir og fyrstikker eller tannstikkere. Jeg satte cars-biler utover som om det var et billøp. Ellers får du bare bruke fantasien.

Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 15:10   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant Biler-utstyr til bursdag (plastkopper, papirduk, servietter, papptallerkner, ballonger osv) på Nille. De har også leker, drikkeflasker ++ med Biler-motiv.

BR-leker er også godt utstyrt på Biler-fronten.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 15:29   #5
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har alt som kan kjøpes. Asjetter, kopper, duker, ballonger etc.
Det er på den spiselige fronten det kladder for meg. Stæsjet fikk jeg kjøpt på Rema 1000 faktisk, pluss litt i lekebutikken. Det var ikke noe problem å oppddrive det.
Det er det som skal på bordet og serveres.

Sjuggerpløm: Det der greier jeg. Åhhhh så smart.
Takk, takk.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 13:22   #6
Nelly
Superduperaktiv

Nelly sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

http://www.bursdagsekspressen.no/racercarkake.htm
Her er en annen racerbilbane kake

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 14:04   #7
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: McQueen-tips

Ooh, den siste der kunne du jo laget som et tretall kanskje..?

Gammel 19-11-08, 14:05   #8
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: McQueen-tips

Jeg så de hadde Cars pastafigurer på Svinesund sist.
Spaghetti altså .. kanskje ikke så mye hjelp, men det er McQueen i alle fall.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:57.