Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Danske andeføtter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-08, 21:44   #1
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Danske andeføtter

Jeg lurer på om jeg skal bruke sparepengene på et par av disse. De ser så gode ut! Men prisen er ganske drøy så jeg lurer på om de er verdt det...?
Noen som har dem?

Ble litt stort bilde:

Gammel 26-10-08, 21:48   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Danske andeføtter

Der jeg jobbet før solgte vi disse. Alle bortsett fra meg hadde et par. Kollegene mine synes de er knallgode og varme å gå i. Det er de sikkert, pluss at det er bra med rågummisåle om vinteren. Den stivner ikke som mer plastikkaktige såler kan gjøre.

Eneste grunnen for at jeg ikke hadde de, er at jeg ikke likte så godt utseendet.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 21:50   #3
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vil gjerne ha et par, men det har liksom ikke blitt om. Når jeg har hatt penger har de ikke hatt størrelsen min, og omvendt.

Gammel 26-10-08, 21:54   #4
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De koster nesten 1800 kr på lille vinkel, selges de noen andre steder i Oslo mon tro? Som kanskje er billigere...

Gammel 26-10-08, 21:56   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

De koster nesten 1800 kr på lille vinkel, selges de noen andre steder i Oslo mon tro? Som kanskje er billigere...

Vi hadde de på Shoe Lounge i fjor vinter, tror de lå på omtrent samme prisen. De lavere med snøring kostet 1400,- tror jeg.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 21:57   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 182
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes i hvert fall de ser veldig behagelig og ganske kule ut, men fancy er de vel ikke.

Gammel 26-10-08, 22:01   #7
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg synes i hvert fall de ser veldig behagelig og ganske kule ut, men fancy er de vel ikke.

Jeg er ute etter komfort, fancy passer ikke med min fremtidige vinter...først høygravid og så sliten tobarnsmor...

Gammel 26-10-08, 22:46   #8
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker dem knallgodt. Har sett på de lave variantene, på Brynsenteret.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 23:05   #9
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 26-10-08, 23:25   #10
Ciela
Erfaren

Medlem siden: Feb 2008
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

De har andeføtter på storo også . Men jeg vet ikke om det er den modellen . Forøvrig synes jeg det ser ut som gode sko .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 09:12   #11
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Jeg har både støvlettene og de vanlige skoene, jeg elsker de!! De er så gode og varme, perfekte å ha på. Løp og kjøp sier bare jeg
Jeg kjøpte mine i København, de var litt billigere der.

Gammel 27-10-08, 10:27   #12
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes en del av de vanlige skoene fra andeføtter er fine. Akkurat disse støvlettene likte jeg ikke så godt, men de ser gode ut.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 10:34   #13
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har dem, og liker dem veldig godt.
Har et par lave også.
Gode å gå i, er de også.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 10:40   #14
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kun lave, men jeg kan love at de er nydelige å gå i!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 11:47   #15
Billedus
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2008
Billedus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg synes også disse ser veldig gode ut, men er det noen som vet om de finnes i Bergen et sted?

Billedus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 19:36   #16
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Standard

Nå står det et par i gangen min!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:25.