Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Størrelseshjelp - Dr. Martens

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-08, 18:33   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Størrelseshjelp - Dr. Martens

Jeg har nettopp vært i boden og funnet frem et par støvler for å sjekke størrelsen på dem, men jeg forstår jo ikke om det står 6 eller 9 der. *domm og blånn*

Jeg var ulur nok til å gå inn på Kirsebærets lenke i Livens røde støvler-tråd og selvfølgelig fant jeg noen Dr. Martens som jeg fikk lyst på. Jeg bruker str. 39 - skal jeg da bestille str. 6 eller str. 9?

Anyone?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 18:34   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Størrelseshjelp - Dr. Martens

Jeg tror det er str 6 som er 39.

Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 18:35   #3
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Takker!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 18:42   #4
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bruker 9 som er 39 eller 10 som er 40.
Men er de fra UK så kan de ha noe annet.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 18:44   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I mine som er 39 står det 6 (UK) og 8 (US).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 21:15   #6
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Eg bruker vanligvis str 40 og det er 7 i UK og 9 i US, så dersom du er 39 er det sikkert riktig med 6

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:10.