|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Jeg har arvet et lass med strikkepinner i alle verdens størrelser og fasonger. Strømpepinnene (som jeg forøvrig ikke kan bruke) er grei å oppbevare med strikk rundt - men hva gjør jeg med rundpinnene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Mellom sofaputene så min samboer ikke finner dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Du skulle hatt blokkfløyteetuiet som jeg laget på barneskolen. Dessverre har jeg fremdeles blokkfløyten (så den forsvinner ikke ut), men du kan kanskje lage noe liknende?
![]() |
#7 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Jo de funker til sånne rette pinner Veronal - og det fulgte noen slike i aluminium med arven. Det er rundpinnene jeg aldri klarer å finne et oversiktelig system på. De går vel ikke ned i sånne rør? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Jeg har flere strikkepinneetuier som noen har vært så snille å sy til meg. Der er det gode lommer til rundpinnene og til strømpepinnene. Det går an å kjøpe sånt cd-etui og ha rundpinnene oppi der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Det kommer an på dimensjonen på røret? Nå er det lenge siden jeg har lekt med strikkepinner, men de kan da foldes dobbelt?
![]() |
#10 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Pringlesbokser passer vel fint....
![]() |
#12 |
Bare sær
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?I strikkepinnemappe.
![]() |
#13 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Jeg har dem i en gammel Paul&Shark genserboks. En pastaboks i metall burde fungere utmerket.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Litt her og litt der. Jeg mangler både system og oversikt. Noen står i halvferdige prosjekter, noen ligger nederst i strikkekurven. Noen i en brødpose(!).
![]() |
#16 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Jeg skulle nok alltids funnet en boks som passet, men da må jeg jo grave gjennom alle (det er mange!) hver gang jeg skulle begynne på et nytt strikketøy. Jeg trenger et system som gjør det lett å finne riktig nummer og lengde på pinnene. CD-mappe var ikke så dumt |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Øyboer
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Mamma bruker en Whisky boks. sånn boks man får flaskene i. ca 10cm i diameter med lokk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?Jeg har en krukke med alle strikkepinnene mine i - både lange pinner, strømpepinner og rundpinner. Rundpinnene har jeg i grupper av omtrent like store i de opprinnelige etuiene de kom i. Krukka har "stor mage", så det er god plass nedi der, og den står vanligvis på toppen av en hylle.
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer dere strikkepinnene?
Sist redigert av m^2 : 18-09-08 kl 21:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|