Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Spinoff: Handler du klær til partneren?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Handler du klærne til partneren din?
Nei, jeg handler bare mine egne klær. 53 37,06%
Ja, jeg handler alle våre klær. 12 8,39%
Jeg handler litt, men langt ifra mesteparten. 33 23,08%
Jeg handler mesteparten. 22 15,38%
Jeg syr alle klærne våre av økologisk hamp som jeg dyrker selv. 3 2,10%
Jeg prøvde å sy alle klærne våre av selvdyrket økologisk hamp, men røyket opp alt sammen i stedet. 18 12,59%
Partneren min handler alle klærne våre. 1 0,70%
Partneren min syr alle klærne våre, og de lukter litt rart. 1 0,70%
Deltakere: 143. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-08, 14:13   #1
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spinoff: Handler du klær til partneren?

Jeg ser enkelte i «Hvor handler mennene klær»-tråden sier de handler inn partneren sine klær. Er dette vanlig, lurer jeg da på. Og da må det selvsagt en poll til!

Dere som ikke har en partner kan enten svare ut fra forrige forhold, eller fra drømmepartneren eller liksom-partneren som dere ljuger opp når dere snakker med kollegene deres. Eller bare syte og klage i tråden som jeg bruker å gjøre når alternativene ikke passer. Dustepoll? Neivettuhva, ikke denne pollen!

Poll coming up, just kløning with the alternatives.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 14:14   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?

:Venter ikke på poll:

Nei, svært sjelden for han liker å kjøpe tingene sine selv. Det måtte bli til jul eller bursdag.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 14:16   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Svært sjelden. Han liker å gjøre det selv.

()

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 14:16   #4
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Aldri. Han er meget bestemt på hva han liker og ikke liker, og etter 14 år har jeg enda ikke klart å forstå meg på smaken hans.

Gammel 26-09-08, 14:16   #5
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hender jeg kjøper klær i bursdagsgave, men aldri ellers.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 14:17   #6
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg handler ikke klær til mannen min, men er ganske ofte med når han handler.
Han er så høy at utvalget i klær som passer er heller begrenset, så etter å ha kjøpt endel mislykte klesgaver etter prinsippet "denne skjorta MÅ da være lang nok" har jeg gått over til andre typer gaver.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 14:19   #7
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Kjøper enkelte plagg når jeg kommer over noe jeg tror/vet han kommer til å like. Han vet hva han liker og vil ha, og det synes jeg er veldig greit.

Hamp, altså?

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 14:21   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:fniser hemningsløst:

Mine potensielle partnere kjøper klærne sine på steder som selger arbeidsklær, bruker penger på de riktige jeans-merkene, får t-skjorter på jobb, ( ), og når de skal se presentable ut i offentlige, straighte sammenhenger tar de med meg for å handle, hører på hva jeg sier og betaler selv.

Det var ikke noen alternativ som passet. Alle hadde punktum.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 14:23   #9
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:fniser av og med aC:

Gammel 26-09-08, 14:23   #10
Flo
Aktiv

Flo sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Flo er litt kul
Standard

Handler av og til klær som julegave eller bursdagsgave. Veldig ofte ender det med at det ikke passer, så det blir sjeldnere og sjeldnere. Han vet hva han liker og handler det han skal ha selv. Vi shopper sammen når vi er på turer utenlands, og da blander vi oss masse inn i hva den andre prøver/kjøper. Faktisk mer moro å shoppe med han enn venninner.

Gammel 26-09-08, 14:24   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvfølgelig kjøper mannen sine egne klær! - Han er da en voksen mann!

Jeg kjøper sokker til han - men det er mest fordi jeg roter bort dem. (jeg er enklingenes høye beskytter, nemlig)

Gammel 26-09-08, 14:24   #12
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg nekter å kjøpe klær til samboeren min. Skal han ha klær får han dra i butikken selv. Han får noen klær i julegave og bursdagsgave. Han får bare i filler hvis han ikke gidder å kjøpe klær.

Gammel 26-09-08, 14:25   #13
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, men av og til skulle jeg ønske at jeg fikk lov til å bli med og foreslå ting. (Jeg hater å handle klær til meg selv - der er jeg helt blind - men jeg kunne godt tenke meg på å øve meg på mannen. )

Gammel 26-09-08, 14:26   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg handler klær til meg og ungene. Han handler klær til seg selv.

Som nevnt mange ganger tidligere; jeg er gift med en kles-shopper av rang. Det liker han mye bedre enn meg.

Gammel 26-09-08, 14:27   #15
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøper noe klær til LøveMannen. Jeg er nemlig en smule gladere i å shoppe enn det han er....

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 14:27   #16
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg handler aldri klær til mannen min. Eller, det vil si, jeg har vel kjøpt en og annen t-skjorte, men det har vært gaver, og det synes jeg ikke gjelds helt, med mindre alle eller i alle fall en vesentlig andel av klærne partneren går med er gaver, da, og det er de ikke i vårt, eller rettere sagt hans, tilfelle. (Han handler ikke klær til meg heller, med samme, eller i alle fall lignende, unntak.)

Gammel 26-09-08, 14:28   #17
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var da fryktelig mange komma, Skilpadda? :sliten: Men altså, er det riktig med punktum i pollalternativene?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 14:29   #18
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper klær hvis jeg ser noe jeg vet han vil like, eller hvis han ber meg pent. Ellers får han styre med det selv.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 14:29   #19
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er nå i hvert fall riktigere med punktum enn komma. :fossror:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 14:29   #20
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det var da fryktelig mange komma, Skilpadda?

Men de er sikkert riktig plassert.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:52.