|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
Se resultatene: Handler du klærne til partneren din? | |||
Nei, jeg handler bare mine egne klær. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
53 | 37,06% |
Ja, jeg handler alle våre klær. |
12 | 8,39% |
Jeg handler litt, men langt ifra mesteparten. |
33 | 23,08% |
Jeg handler mesteparten. |
22 | 15,38% |
Jeg syr alle klærne våre av økologisk hamp som jeg dyrker selv. |
3 | 2,10% |
Jeg prøvde å sy alle klærne våre av selvdyrket økologisk hamp, men røyket opp alt sammen i stedet. |
18 | 12,59% |
Partneren min handler alle klærne våre. |
1 | 0,70% |
Partneren min syr alle klærne våre, og de lukter litt rart. |
1 | 0,70% |
Deltakere: 143. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
<*(((<
|
![]() Spinoff: Handler du klær til partneren?Jeg ser enkelte i «Hvor handler mennene klær»-tråden sier de handler inn partneren sine klær. Er dette vanlig, lurer jeg da på. Og da må det selvsagt en poll til! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?:Venter ikke på poll:
![]() |
#4 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Aldri. Han er meget bestemt på hva han liker og ikke liker, og etter 14 år har jeg enda ikke klart å forstå meg på smaken hans.
![]() |
#6 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Jeg handler ikke klær til mannen min, men er ganske ofte med når han handler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Kjøper enkelte plagg når jeg kommer over noe jeg tror/vet han kommer til å like. Han vet hva han liker og vil ha, og det synes jeg er veldig greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?:fniser hemningsløst: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Handler av og til klær som julegave eller bursdagsgave. Veldig ofte ender det med at det ikke passer, så det blir sjeldnere og sjeldnere. Han vet hva han liker og handler det han skal ha selv. Vi shopper sammen når vi er på turer utenlands, og da blander vi oss masse inn i hva den andre prøver/kjøper. Faktisk mer moro å shoppe med han enn venninner.
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Selvfølgelig kjøper mannen sine egne klær! - Han er da en voksen mann!
![]() |
#12 |
superbruker
|
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Jeg nekter å kjøpe klær til samboeren min.
![]() |
#13 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Nei, men av og til skulle jeg ønske at jeg fikk lov til å bli med og foreslå ting. (Jeg hater å handle klær til meg selv - der er jeg helt blind - men jeg kunne godt tenke meg på å øve meg på mannen.
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Jeg handler klær til meg og ungene. Han handler klær til seg selv.
![]() |
![]() |
#15 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Jeg kjøper noe klær til LøveMannen. Jeg er nemlig en smule gladere i å shoppe enn det han er.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Jeg handler aldri klær til mannen min. Eller, det vil si, jeg har vel kjøpt en og annen t-skjorte, men det har vært gaver, og det synes jeg ikke gjelds helt, med mindre alle eller i alle fall en vesentlig andel av klærne partneren går med er gaver, da, og det er de ikke i vårt, eller rettere sagt hans, tilfelle. (Han handler ikke klær til meg heller, med samme, eller i alle fall lignende, unntak.)
![]() |
#18 |
Borte
|
![]() Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?Jeg kjøper klær hvis jeg ser noe jeg vet han vil like, eller hvis han ber meg pent. Ellers får han styre med det selv.
![]() |
|
|