|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Egg og skinke i muffinsformerJeg laget slike til lunsj i dag og serverte med en salat og en skive grovt ristet brød. Kjempegodt!
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 24-09-08 kl 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Egg og skinke i muffinsformerSå lurt. Morsomt for barna også med noe litt annerledes til frokost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Egg og skinke i muffinsformerÅh, noe tilsvarende så jeg på Rachael Ray-show (jadda, jeg er jo i permisjon). Da hadde hun i tillegg en slags purre-blanding under eggene, og det så også veldig godt ut! Har ikke fått prøvd det selv, men.
![]() |
#5 |
Unik
|
![]() Sv: Egg og skinke i muffinsformerKanskje me skal prøve oss med eggerstatningspulveret, Krystallklart
![]() |
#6 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Egg og skinke i muffinsformer
Det hadde nok smakt fantastisk.
![]() |
#8 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Egg og skinke i muffinsformerJeg bare kom på noe. En annen genial ting er den dingsen man får kjøpt på Designtorget. Den ser ut som et eggeglass med lokk og man knekker egget (gjerne sammen med andre ting) i dingsen og hiver 20 sekunder i mikroen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Egg og skinke i muffinsformerNå må jeg få kjøpt meg noen muffinsbrett altså. Det hørtes godt og lettvindt ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Egg og skinke i muffinsformerHm, det må jeg prøve, litt ost og krydder i der også kanskje. Rørte du ikke i egget btw.?
![]() |
#18 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Egg og skinke i muffinsformerRørte ikke i eggene nei. Det ser ut som små speilegg. Jeg glemte jo å ta bilder men kan lage noen i dag og.
![]() |
|
|