|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor mange dager/ganger bruker du en bh før den går i vaska | |||
Bare 1 dag - selvsagt! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 4,22% |
2-3 dager |
84 | 50,60% |
de blir så fort slitte... bruker dem sikkert opptil 5-6 ganger |
41 | 24,70% |
vaske? blondebh-ene mine får seg sjelden en vask. opptil 10 ganger kanskje? |
34 | 20,48% |
Deltakere: 166. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvor ofte skifter du bh? (spin off fra hvor mange dager bruker du tøyet)Det lurer jeg på! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte skifter du bh? (spin off fra hvor mange dager bruker du tøyet)
![]() |
#5 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvor ofte skifter du bh? (spin off fra hvor mange dager bruker du tøyet)Flere av oss ja.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Hvor ofte skifter du bh? (spin off fra hvor mange dager bruker du tøyet)Egentlig er det interessant at ingen har sagt de bytter bh daglig når det er så mange i den andre tråden som synes det er ekkelt å bruke en genser flere ganger på rad |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor ofte skifter du bh? (spin off fra hvor mange dager bruker du tøyet)2-3 dager om det ikke er fysisk aktivitet å snakke om. Blir jeg svett må jeg ha ren selvsagt. |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor ofte skifter du bh? (spin off fra hvor mange dager bruker du tøyet)
Kan bruke overdelen flere dager, men det forutsetter at mini ikke har vært bortpå med noe klin - og det skjer jo nært sagt aldri, så jeg skifter som oftest hver dag. |
![]() |
![]() |
#9 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hvor ofte skifter du bh? (spin off fra hvor mange dager bruker du tøyet)Jeg bruker ikke samme BH to dager på rad, men jeg vasker dem ikke etter en gangs bruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte skifter du bh? (spin off fra hvor mange dager bruker du tøyet)Jeg har bare en bh, jeg.
![]() |
#15 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvor ofte skifter du bh? (spin off fra hvor mange dager bruker du tøyet)Kanskje du skulle hatt med flere alternativer her, f.eks inntil 20 dager, inntil 1 mnd.
![]() |
#16 |
I mål
|
![]() Sv: Hvor ofte skifter du bh? (spin off fra hvor mange dager bruker du tøyet)Jeg har 3 stk og jeg vasker dem sånn av og til. Kanskje en gang i måneden. Jeg har ingen problemer med det, og spilene ville knekt vaskemaskinen fort som svint hvis jeg hadde vasket dem oftere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hvor ofte skifter du bh? (spin off fra hvor mange dager bruker du tøyet)Jeg klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal stemme. Om jeg har svettet så bruker jeg den kanskje bare en gang, ellers kan jeg bruke den 3-4 ganger, kanskje? Jeg har mange BH-er og velger etter hva jeg skal ha på meg og hvor stram jeg orker å ha den. Jeg har for eksempel en hjemme-BH i bomull og uten spiler som jeg skifter til så fort jeg kommer inn. Og siden den omtrent bare blir brukt til stillesitting i sofaen så bruker jeg nok den mer enn 4-5 ganger.
![]() |
#18 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvor ofte skifter du bh? (spin off fra hvor mange dager bruker du tøyet)Jeg bruker dem mange ganger, teller ikke så nøye.
![]() |
|
|