Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skrytefilm fra Tromsø

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-08, 14:09   #1
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skrytefilm fra Tromsø

Kommunen har laget en skrytefilm fra Tromsø med lysbilder. Jeg syntes den ble så bra at jeg fikk lyst til å dele den med dere. Er det ikke flott her oppe?
http://www.nordlys.no/Video_import/article3808844.ece

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 14:31   #2
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skrytefilm fra Tromsø

Mmm, Tromsø er vakkert. Vi har et vennepar som flyttet dit for et år siden og de vil ikke hjem igjen.
Men det er så kaldt der. Jeg hadde ikke holdt ut kulda. Vinterkulda er grei, det er bare det at i nord er varer den så lenge.
MEN, det vakreste med Tromsø og andre plasser nordover, min erfaring i alle fall, er at mennenskene der er så mye mer imøtekommende enn her nede i sør.
Her hilser man omtrent ikke på naboen, nordover der jeg har vært ber man naboen på middag.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 14:35   #3
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ser veldig flott ut, ja! Skal dit til uken - gleder meg.

Gammel 26-09-08, 14:56   #4
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

I dag er det ikke spesielt vakkert! :skuler ut på regn og vind:

Det var faktisk noen kjente i den billedserien.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 15:10   #5
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Nydelig. Nesten så man får lyst å flytte hjem. Men bare nesten .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 15:30   #6
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Tromsø er en av de få byer jeg virkelig kunne tenkt meg å bo i.
Det er nydelig der, og en fantastisk god stemning og "hjemme"-følelse over hele byen.

Gammel 26-09-08, 16:02   #7
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Ååå, nu fikk æ hjæmlængsel!
Ei uka tell høstferie

Gammel 26-09-08, 17:22   #8
Frost

Frost sin avatar

Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Men det er så kaldt der. Jeg hadde ikke holdt ut kulda.

Det er ikke kaldt, det er friskt. Det deiligste jeg vet når jeg kommer hjem fra ferie er den kalde friske ishavslufta som kiler i nesen.

Det blir sjelden mer enn minus 10 om vinteren, så det er ikke så kaldt.
Men sommeren er litt kort, det må jeg innrømme. Derfor er det deilig med en sydentur i året. Men det er fantastisk å komme hjem igjen.

Gammel 26-09-08, 18:06   #9
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Det må sies at jeg aldri har vært så inni margen kald som om vinteren i Oslo. Det var nærmere minus 20 store deler av første vinteren min her, og jeg bannet over at jeg liksom hadde flyttet sørover . Kan ikke huske at det har vært så kaldt som minus 10 i Tromsø, selv om kuldegradene vel blir på en annen måte her nede?

Gammel 26-09-08, 18:29   #10
Malus
lurer

Malus sin avatar

Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

1o kuldegrader ved sjøen er kaldere enn 10 i innlandet, men likevel syns jeg ikke det er sååå kaldt i Tromsø.

Gammel 26-09-08, 18:42   #11
Frost

Frost sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

1o kuldegrader ved sjøen er kaldere enn 10 i innlandet, men likevel syns jeg ikke det er sååå kaldt i Tromsø.

Det er jo ikke minus 10 hele vinteren, heller sjeldent. Men det blir aldri kaldere enn det.

Gammel 26-09-08, 19:15   #12
Malus
lurer

Malus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Det er jo ikke minus 10 hele vinteren, heller sjeldent. Men det blir aldri kaldere enn det.

Gammel 26-09-08, 19:49   #13
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nydelig!

Gammel 26-09-08, 20:09   #14
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Fin video, naturen er definitivt Tromsøs sterkeste kort. Klimaet derimot..
Har vært søring i 13 år og fortsetter nok med det. ferieturer er nok for meg.

Gammel 26-09-08, 20:12   #15
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Nåja, riktignok sjeldent at det blir kaldere, men det er jo ofte vind så det kan føles som veldig mye kaldere enn minus 10..

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 20:30   #16
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Nåja, riktignok sjeldent at det blir kaldere, men det er jo ofte vind så det kan føles som veldig mye kaldere enn minus 10..

Jo det er ofte surt i Tromsø, men ikke den fryse-i margen-og-inntil-beinet som jeg har opplevd i Oslo.

Gammel 26-09-08, 20:35   #17
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange flotte bilder. Det er vakkert i Tromsø, og litt hjemlengsel får jeg alltid av sånt.

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Det er mye kaldere i både Trondheim og Oslo om vinteren. Men vinteren er fryktelig lang i Tromsø, om den ikke er så kald.

Gammel 26-09-08, 20:55   #18
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Lang ja - mens store deler av landet har vår og lysegrønne trær, leser til eksamen i solveggen og planter ut på verandaen måker man fortsatt snø i Tromsø. Også savner jeg ikke glarholke og bratte bakker.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:49.