|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Lettvinte hjemmelagde middager?Jeg skulle ønske jeg var flinkere med "hjemmelaget" middag. Det blir ofte halvfabrikat i form at posemat, frosenvare, el.l., og med ris eller pasta som tilbehør. Men så er det jo nettopp det at halvfabrikater er lettvint og raskt å koke sammen når jeg kommer hjem fra jobb.
![]() |
![]() |
#2 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lettvinte hjemmelagde middager?Wok.
![]() |
#3 |
Tankefull
|
![]() Sv: Lettvinte hjemmelagde middager?Spagetti cabonara
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Lettvinte hjemmelagde middager?Jeg bruker denne oppskriften på travle dager. Lurer på om jeg fant den her inne en gang? |
![]() |
![]() |
#5 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lettvinte hjemmelagde middager?
Nehehei, det er vel ikke juks vel. Jaffal ikke på en hverdag - for det er jo bare frosengrønnsaker. Og jeg mener (nesten) bestemt at jeg har lest noe om at frosene grønnsaker ofte inneholder mer næringsstoffer og vitaminer enn de såkalt ferske, for noen av de ferske er ganske gamle og næringsfattige, mens de frosene gikk i fryseren mens de var duggfriske. Så de dagene jeg bruker frosengrønnsaker støtter jeg meg til den teorien Sist redigert av skyfri : 16-09-08 kl 20:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Lettvinte hjemmelagde middager?Svinekoteletter med poteter og grønnsaker
![]() |
#7 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lettvinte hjemmelagde middager?Ovnsstekte kyllinglår med ris, det har vi hatt i dag og det var veldig godt. Lager seg nesten helt selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Unik
|
![]() Sv: Lettvinte hjemmelagde middager?Skinkebiff med chilikål er innmari godt og er kjapt å lage.
![]() |
#9 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Lettvinte hjemmelagde middager?Stekte kyllingfileter, ris og salat, blomkålsuppe, omelett m/skinke og ost, pannekaker, pannekaker m/bacon, stekt fisk m/poteter og rå grønsaker, blomkål og broccoligrateng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Lettvinte hjemmelagde middager?Hjemmelagete hamburgere:
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lettvinte hjemmelagde middager?Det meste av det hjemmelagde er lettvint å lage, syns jeg. Det er forberedelsene og innkjøp av råvarene som kan kreve litt ekstra. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|