|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
nygift
|
![]() Tips til julekalenderJa jeg har som sagt ( i en annen tråd) begynnt på gavene til kalenderen, men trenger tips til en kalender, er ikke veldig flink til sånt
![]() |
#4 |
nygift
|
![]() Sv: Tips il julekalenderJa ja,men hvis jeg skal lage en kalender til jul, skulle jeg begynnt forrige august.
![]() |
#5 |
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips il julekalenderBake boller
![]() |
#7 |
Utålmoooodig
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Tips til julekalenderPå Nille har de ganske billige klistremerker for tida (i plastesker), jeg har hamstret (og begynte faktisk også å tenke på kalender...!). Så ikke om de hadde noe som kanskje passet mer for gutter (Knoll og Tott hørtes ut som gutter), det var ihvertfall mye blomster og hjerter til jenta mi der.
![]() |
#8 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til julekalenderI fjor gikk det i plastdyr (bondegård og jungeldyr), i år tenkte jeg kjøpe pannal med alt innhold, så får hun en del hver dag opg selve pennalet på julaften.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til julekalenderJeg tenkte akkurat på det her om dagen. Og sa til mannen min at jeg måtte begynne snart. For det er MYE og dyrt å finne 48 gaver. Greit å fordele utgiftene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Tips til julekalender
Og der gikk det opp for meg at i år blir det 72 gaver å finne på her i huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Tips til julekalenderVi legger listen lavt. Vi har ofte kjøpt inn en 3-pk med sokker og ditto med truser -vips: seks gaver. Det er kjekt med påfyll av slike ting av og til. Vesla er storforbruker av hårpynt, så strikker og spenner blir pakket inn og puttet i kalenderen. Den dagen vi skal bake pepperkaker blir det kanskje en pepperkakeform. Ellers har vi kanskje kjøpt en pakke fargeblyanter eller et puslespill eller noe, og delt opp i flere pakker. Og på lørdag bruker det å vanke en liten sjokolade. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Tips til julekalenderLegokalender - Tårnfrids beste venn. Ungene er fornøyde, og det er jeg og.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Jeg har allerede luftet forslag om å få besteforeldre til å komme med noen småpakker jeg... Mormor hoppet av glede med en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til julekalenderDet er salg på accsessorize nå, 70% på masse. De har noen skikkelig kule klistremerkeark, hvis du ikke har veske- og hårspennejenter.
![]() |
#15 |
flisespikker
|
Poden elsker dem, og har gjort det klart flere ganger at han vil ha Legokalender, ikke en sånn med "mange små pakker".
![]() |
#16 |
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
er her
|
![]() |
#18 |
![]() Sv: Tips til julekalenderDet finnes ikke duplo-kalender vel?
![]() |
![]() |
#19 |
flisespikker
|
![]() Sv: Tips til julekalenderJeg har ikke sett noen Duplo-kalender. Det første året jeg lagde "småpakke"-kalender (hengte opp alle pakkene i hver sin snor i kjøkkenvinduet) kjøpte jeg en Duplo-bondegård, som fylte opp ganske mange av pakkene - vet ikke om Bonus vil synes det er OK, eller er det for kjipt sammenlignet med storebrors fine Legoboks med bilder på?
![]() |
#20 |
![]() Sv: Tips til julekalenderDet var en god ide Skilpadda, den tror jeg jammen jeg må låne i år.
![]() |
![]() |
|
|