|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Din beste lasagneoppskriftJeg er på matlagern om dagen, ikke det, de pleier å få mat her i huset. Men jeg synes plutselig det er gøy å teste nye ting, og ikke minst lage fra bunnen av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Din beste lasagneoppskriftMin lasagneoppskrift står i pastasaustråden din.
![]() |
![]() |
#4 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din beste lasagneoppskrift
Bedre lasagne enn Elinblu sin skal man lete lenge etter.
![]() |
#5 |
Peppy!
|
![]() Sv: Din beste lasagneoppskriftJeg lager hvit saus med ost i, gjerne parmesan. Sist redigert av Pepper Lemon : 09-09-08 kl 20:34. Årsak: Fedd, ikke flådd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Din beste lasagneoppskrift
Den høres god ut! Også må det være tre lag pastaplater så lasagnen blir høy og fin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din beste lasagneoppskriftJeg lager lasagne med den pastasausen jeg la ut i pastasaus-tråden din, og så legger jeg den lagvis med muskatkrydret hvit saus (gjerne med litt parmesan- eller mozarella smeltet i). Ikke for mye saus mellom platene, og helst 4-5 lag. Toppes med litt kjøttsaus, revet ost og basilikum, og så toppes den med noen klunker olivenolje med hvitløk eller peperocino (chiligreier). Skivet sopp er også godt i lasagnen.
![]() |
|
|