|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Drikkeflasker i barnehagenBarnehagen til minstesnuppa ber foreldre om å ta med drikkeflasker til alle barna, for å ha i bhg. Synes ikke det var lenge siden debatten gikk i media om at dette var svært uhygienisk pga dårlig renhold av flaskene, og oppblomstring av bakterier.
![]() |
#3 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikkeflasker i barnehagenTar med drikkeflaska hjem hver dag vi, så den blir vasket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
...med jordbær...
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Drikkeflasker i barnehagenDe har drikkeflasker i barnehagen. Disse blir kjørt gjennom oppvaskmaskinen hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Drikkeflasker i barnehagenVi har drikkeflaske i barnehagen. De vaskes hver dag.
![]() |
#6 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikkeflasker i barnehagenVi har også drikkeflasker i barnehagen. De blir ikke vasket i barnehagen så vi tar de med hjem og gjør det der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikkeflasker i barnehagenNoen unger har drikkeflasker, og der tar foreldrene med flaskene hjem et par ganger i uka - litt ulikt.
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikkeflasker i barnehagenDe har drikkeflasker, og såvidt jeg vet blir de vasket hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Borte
|
![]() Sv: Drikkeflasker i barnehagenVi tok med drikkeflaska hjem og vasket den hver dag.
![]() |
#11 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Drikkeflasker i barnehagenVi har drikkeflaske i bhg og den blir vasket hver dag. I den forrige barnehagen vår måtte vi ta med flasken hjem og vaske den.
![]() |
#12 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Drikkeflasker i barnehagenLillebror har drikkeflaske i barnehagen. Den vaskes daglig, så vidt jeg kjenner til.
![]() |
#13 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Drikkeflasker i barnehagenPå småbarnsavdelingen vasker de den i oppvaskmaskin hver dag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikkeflasker i barnehagenVi hadde drikkeflasker i barnehagen, men så ble det ikke lov mer. I fjor sommer hadde de flaskene ute i en kurv, endte jo med at ungene bare tok en flaske. Nå har ungene kopp hengende på plassen sin, men så høyt at de minste ungene ikke rekker den selv. Det er nemlig en vask i garderoben som de minste elsker å stå å plaske i.
![]() |
#15 |
Javel
|
![]() Sv: Drikkeflasker i barnehagenHos oss har de hver sin kopp ved vasken med "sitt" merke på. Dette merket har det også på skap og skuffer.
![]() |
#17 |
"De"
|
![]() Sv: Drikkeflasker i barnehagen
Pga smittefare antar jeg. Eller at de ikke vil ha ansvar for å vaske dem. Jeg har i grunn ikke spurt.
![]() |
#18 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Drikkeflasker i barnehagenUngene er veldig nøye selv med at de tar riktig flaske hos oss, så vidt jeg har skjønt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
flisespikker
|
![]() Sv: Drikkeflasker i barnehagenI de tre barnehagene Poden gikk i hadde barna med egne drikkeflasker i sekken, de ble tatt med hjem til vasking. Vi har pleid å kjøre den i oppvaskmaskinen stort sett hver dag.
![]() |
|
|