Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg vil og skryte av min mann

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-06, 23:11   #1
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil og skryte av min mann

Jeg har kjempelyst til å gå på jobbens julebord.
Jeg har snakket med mannen min om dette og vi er enige om at jeg skal pumpe meg og at vi skal øve med flaske i god tid, slik at mannen skal få en så grei kveld som mulig. Mannen har flere ganger sagt at han synes det er viktig at jeg får gått og at han mer enn gjerne tar jobben med snuppa.

Lørdag lurte han på om det kanskje ikke var på tide å øve snart, men jeg sa at vi jo har god tid. Mandag spør han litt spakt om julebordet på onsdag...

Jeg: Onsdag?

Han: Ja, er det ikke 15. da?

Jeg: Jo, men 15.12

Han:

Synes mannen er så sporty som helt selvfølgelig og på strak arm vil ta jobben med en en mnd. gammel kveldsurolig puppegal jente.

Ja, to mnd gammel også, for den saks skyld!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 23:13   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg vil og skryte av min mann

Så heldig du er.

Godt at han er sporty nok til å ville gjøre dette.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 23:14   #3
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

En ordentlig Mann med andre ord.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 23:15   #4
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns også det er veldig sporty av mannen din!

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 23:18   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I et kort øyeblikk var jeg sikker på at det sto "Jeg vil óg skyte min mann", og jeg ble en smule skeptisk.

Men når jeg leser så skjønner jeg jo at det er veldig langt unna sannheten

Bra mann du har, men jeg syns jo det burde være en selvfølge for pappaer at de takler babyene sine.

Gammel 17-11-06, 23:21   #6
HP
Administrator

HP sin avatar

HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Bra mann du har, men jeg syns jo det burde være en selvfølge for pappaer at de takler babyene sine.

Jeg synes at en bra Mann skal få kreditt for det!

Gammel 17-11-06, 23:23   #7
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Så flott av han, er ikke alltid like lett for pappaene med disse puppegale små.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-06, 23:24   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg synes at en bra Mann skal få kreditt for det!

Jeg syns også at bra menn skal få kreditt når de er det altså

Jeg bare mener at ingen krediterer en mamma som er hjemme et døgn med babyen sin. Jeg ser ikke helt hvordan det er annerledes for en pappa.
Eller, jeg ser at det er annerledes, men jeg syns ikke det skal være det.

Gammel 17-11-06, 23:26   #9
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Finnmarkinger er bra folk

Gammel 17-11-06, 23:41   #10
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Jeg syns også at bra menn skal få kreditt når de er det altså

Jeg bare mener at ingen krediterer en mamma som er hjemme et døgn med babyen sin. Jeg ser ikke helt hvordan det er annerledes for en pappa.

Jeg opplever at kvinner får respekt og kreditt for å være hjemme med barna sine. Kanskje ikke på samme uttalte måte som når en Mann gjør mer enn det som generellt er forventet, så krediteres kvinnen likevel. Det er kanskje forskjellig rundt om i de tusen hjem, men det er slik jeg opplever det.

Gammel 18-11-06, 00:20   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat her var det jo fordi det er en én måned gammel baby som pupper "hele tiden" og ikke har øvd på flaske i det hele tatt. Da blir det litt annerledes at pappaen skal være hjemme alene med henne.

Gammel 18-11-06, 11:04   #12
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Det er mannen sin det.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 11:11   #13
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noe man virkelig kan trenge når man har en puppegal liten baby klistret fast til kroppen hele dagen lang, så er det en ordentlig Mann som er villig til å bære og trøste og lirke inn melk i en motvillig liten munn en og annen kveld. Det føles som en ferietur til en annen planet, og det er jo litt av en gave!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 11:55   #14
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tøff mann!!

Gammel 18-11-06, 14:08   #15
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Gjør ikke alle pappaer slik?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 18:31   #16
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Gjør ikke alle pappaer slik?

Det tenkte litt eg også :bortskjemt:

Men flott at Clubby er en bra kar som gjer dette og du får kosa deg!

Gammel 18-11-06, 21:11   #17
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Er det noe man virkelig kan trenge når man har en puppegal liten baby klistret fast til kroppen hele dagen lang, så er det en ordentlig Mann som er villig til å bære og trøste og lirke inn melk i en motvillig liten munn en og annen kveld. Det føles som en ferietur til en annen planet, og det er jo litt av en gave!

Godt sagt! Alle mødre med puppegale babyer fortjener en slik Mann.

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:27.