|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
både her og der
|
![]() Hjelp til å oversette fra finsk til engelskLillesøster har på finurlig vis greid å forandre språkinstillingene på MP3-spilleren min, så nå står alt på finsk. Jeg greier ikke å forandre språk, for jeg skjønner ingenting av det som står på menyen. Hva er "settings", "language" og "engelsk" på finsk??
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til å oversette fra finsk til engelskJeg kan ikke finsk, men er det ikke noe sted du kan nullstille? Jeg klarte å sette ipoden min til et eller annet rart med en gang jeg fikk den, men det var en sånn nullstille sak et sted der jeg rota rundt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til å oversette fra finsk til engelskDu får ta det som en oppfordring til å lære et nytt språk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hjelp til å oversette fra finsk til engelskYksi
![]() |
#6 |
både her og der
|
![]() Sv: Hjelp til å oversette fra finsk til engelskJa, nå fikk jeg muligheten til å lære meg tallene, Mauser. Det kan jo komme til nytte en eller annen gang, hvem vet.
![]() |
#7 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hjelp til å oversette fra finsk til engelsk
asetuksia, kieli, englanti
![]() |
|
|