Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hjelp til å oversette fra finsk til engelsk

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-08, 10:00   #1
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hjelp til å oversette fra finsk til engelsk

Lillesøster har på finurlig vis greid å forandre språkinstillingene på MP3-spilleren min, så nå står alt på finsk. Jeg greier ikke å forandre språk, for jeg skjønner ingenting av det som står på menyen. Hva er "settings", "language" og "engelsk" på finsk??

Gammel 31-08-08, 10:09   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til å oversette fra finsk til engelsk

Jeg kan ikke finsk, men er det ikke noe sted du kan nullstille? Jeg klarte å sette ipoden min til et eller annet rart med en gang jeg fikk den, men det var en sånn nullstille sak et sted der jeg rota rundt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 10:13   #3
P.K.
Mjau

P.K. sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du får ta det som en oppfordring til å lære et nytt språk.

Det var til mye hjelp, ikke sant? Kanskje du kan se om noen av de frie oversettelseprogrammene som ligger ute oversetter fra finsk til norsk, eller fra finsk til et språk du behersker?

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 10:14   #4
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Engelsk heter "englanti"

:finsk ex-kjæreste:

Gammel 31-08-08, 10:57   #5
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Yksi
Kaksi
Kolme
Neljä
Viisi
Kuusi
Seitsemän
Kahdeksan
Yhfeksän
Kymmenen

Yksitoista
Kaksitoista
etc

Gammel 31-08-08, 11:03   #6
cora
både her og der

cora sin avatar

cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, nå fikk jeg muligheten til å lære meg tallene, Mauser. Det kan jo komme til nytte en eller annen gang, hvem vet.

Nei, får ikke til å nullstille alt. Jeg har søkt på nettet, men ingen av de elendige ordene står oppført i den like elendige oversettertjenesen. Argh.

Gammel 31-08-08, 11:05   #7
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Hva er "settings", "language" og "engelsk" på finsk??

asetuksia, kieli, englanti

http://www.google.com/translate_t#en...uage%20english

Gammel 31-08-08, 11:44   #8
cora
både her og der

cora sin avatar

Standard

Mauser, du reddet dagen min.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:54.