Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Har du mange sko?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-08, 18:48   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Har du mange sko?

Jeg er vel det man kaller sko gal, veldig sko gal. Jeg har sikkert 7 par støvletter, 4 par skoletter, 3 par støvler, 3 par "vintersko", 10 par sandaler, 7-8 par joggesko, 10-12 par småsko. Og jeg har faktisk IKKE nok...
Jeg begynner å tro at jeg har en sko psykose, og den er faktisk kronisk og kan ikke medisineres bort.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 18:48   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du mange sko?

Jeg har nok ikke like mange som deg, men det er nok ikke langt i fra.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 18:50   #3
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Nei, jeg har ikke så veldig mange sko. Liker faktisk ikke å kjøpe sko. Aner ikke hvorfor. Skulle absolutt hatt nye sko til 17. mai.

Gammel 02-05-08, 18:52   #4
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde mange sko, men nå står de i en søppelsekk i kjelleren og skal doneres til fretex. To graviditeter = to skostørrelser opp

Gammel 02-05-08, 18:53   #5
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Nei...

Jeg har 6 par sko - støvler, joggesko, et par blå ecco-sko, et par brune sko, støvletter og et par høyhælte sko.

Foruten bunadsskoene mine, da.

En venninne av meg har brukt sko som terapi. Hun har over 80 par sko....

Gammel 02-05-08, 18:54   #6
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Eh, ja, jeg har mange sko, men jeg har bedret meg med årene. Har ikke noe tall, men jeg kan fortelle deg at jeg har fire par sneakers, tre par støvletter og aner ikke hvor mange pensko jeg har.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 18:58   #7
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Nei...

Jeg har 6 par sko - støvler, joggesko, et par blå ecco-sko, et par brune sko, støvletter og et par høyhælte sko.

Foruten bunadsskoene mine, da.

En venninne av meg har brukt sko som terapi. Hun har over 80 par sko....

Steike, jeg hadde glemt at jeg hadde bunadsko.. Ja også i tillegg til hovedinnlegget så har jeg kanskje fem par pensko. Ja også venter jeg på ihvertfall 2 par sko i posten.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 19:01   #8
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vel ca 10 par sko totalt sett. Det inkluderer da sko til alle 4 årstider og pensko.

Gammel 02-05-08, 19:04   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Å ja, ganske mange av alle typer

Er vel som deg Trulte ,har litt sko psykose

Gammel 02-05-08, 19:04   #10
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Eg har eigentleg skodilla men den har liggi i dvale no.
Akkurat no har eg Nike joggesko, Geox sneakers, goretex joggesko, crocs sandaler, teva sandaler, andre sandaler, slip in sko, sports-sandaler, vanlige crocs, Ilse Jacobsen støvler, to par støvletter, Converse låge, bunadsko, to par finsko, ballerinasko, treningssko, Kamik vintersko. Heldt visst ja....!

Gammel 02-05-08, 19:07   #11
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter at jeg begynte med MBT for litt over et år siden har jeg kun brukt to par sko. Med unntak av et par pensko ved festligheter. Jeg har mange par liggende, men langt i fra den skalaen som kommer fram i hovedinnlegget. Jeg er ganske trofast mot skoene mine, og har få i bruk av gangen.

Gammel 02-05-08, 19:25   #12
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

1 par boots til vinterbruk
1 par småsko til sommerbruk
1 par urstygge tresko til å kibbe på meg når jeg går etter ved/bærer ungene inn fra bilen/henter posten
samt ett par hver av skisko, joggesko, pensko og sandaler som alle er sjelden i bruk.
..nei, ikke mer interessert i sko enn i tennplugger, skjøteledninger og andre bruksgjenstander...

Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 19:27   #13
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vel en 30-40 par sko og støvletter ja.

Gammel 02-05-08, 19:31   #14
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei. Egentlig har jeg litt for lite sko. Om det er noen skoholikere som vil selge pent brukte ballerinasko i str 38 så syng ut.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 19:38   #15
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg har så jeg såvidt klarer meg. Jeg hater å kjøpe sko.

Gammel 02-05-08, 20:01   #16
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg har veldig mange sko. Kanskje rundt 7 støvletter og vintersko, 20-30 pensko, tre par joggesko, gummistøvler, converse og utallige mengder sandaler og flipflopper.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 20:11   #17
Dali
Glad

Dali sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

10 par kanskje. Inkludert skisko og skøyter. Eller underdriver jeg nå? Har vanskelig for å finne sko, så når jeg først finner så bruker jeg de til de er utslitt.

*Pailabb*

Gammel 02-05-08, 20:13   #18
Dali
Glad

Dali sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jeg hadde mange sko, men nå står de i en søppelsekk i kjelleren og skal doneres til fretex. To graviditeter = to skostørrelser opp

Herlighet, da hadde jeg måttet opp i mannestørrelse Håper det ikke skjer med meg

Gammel 02-05-08, 20:14   #19
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er redd jeg har samme psykose. Jeg ønsker ikke en gang og telle, blir bare flau.

Gammel 02-05-08, 20:31   #20
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg vet ikke om jeg kan telle så langt ...

Når det kommer til sko er jeg helt håpløs!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:49.