|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lykkelig
|
![]() 60-årslagMoren min fyller 60 år rett før jul. I den anledning ønsker hun å finne på "noe" med klubben (en gjeng damer i samme alder som henne, 9 stk totalt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: 60-års lagDersom hun klarer å vente, kan jeg anbefale cruise i middelhavet i begynnelsen av mai. da kan man få et ukescruise med flybillett til 2-4000,-
![]() |
#3 |
lykkelig
|
![]() Sv: 60-års lag
Absolutt god ide, men det blir nok litt dyrt for henne hvis det koster 2-4000,- pr.pers |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: 60-års lag
Hun kan jo invitere med venninner, men at de må betale selv. Svigermor reiser ofte på tur med sine venninner, og de storkoser seg med deilige middager, shopping og vandring i gamle byer.
![]() |
#5 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 60-årslagJeg hadde gjerne blitt med på tur, men ikke som betalende gjest i en 60 års-dag.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: 60-årslagEn gjeng damer sitter og drikker kaffe, småspiser på noen kjeks og prater og ler. Så sier den ene:"Jeg fyller jo 60 år før jul, men jeg kunne tenke meg å feire den med et cruisie i middelhavet. Hva mener dere om å bli med på en slik tur? Etter som jeg har hørt, kan en slik tur komme på 2-4000,- med både cruise og fly. Hadde det vært interessant?"
![]() |
#7 |
Endelig på vei oppover!
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: 60-årslagHva med vinsmakingskurs? Kan kombineres med en helg/natt på hotell.
![]() |
#8 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 60-årslagJeg hadde invitert med meg gode venninner på luksushytte på fjellet. Om det hadde vært mer penger igjen hadde jeg tatt med meg kokk. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|