|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Hvor finner jeg klesmerket Vila i Oslo?Mange av favorittplaggene mine er i merket Vila - men jeg ser til min store sorg at flere av butikkene som har ført dette merket nå slutter å ta det inn. Neste Stopp har fortsatt noen plagg, men er det andre butikker som fører merket? Alle steder i Oslo er av interesse. Nettbutikker hadde også vært fantastisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Hvor finner jeg klesmerket Vila i Oslo?Vila har en egen butikk på CC-Vest. Jeg finner også Vila klær i overraskende mange forskjellige butikker og har enda ikke funnet noe system på hvilkene av kjedene som selger det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvor finner jeg klesmerket Vila i Oslo?På Vilas hjemmeside står det at deres norske distributør holder til i Lilleakerveien og har tlf. 22525085. Hjemmesiden er bestseller.no. Hvis du kontakter dem får du garantert vite hvem som selger klærne.
![]() |
#4 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvor finner jeg klesmerket Vila i Oslo?
Ja den på CC-vest vet jeg også om. Det er disse andre butikkene jeg er interessert i. Hvilke har du sett har hatt noen plagg inne? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har fått viljen sin
|
Der får jeg opp bare den på CC-vest. Skal sende en mail, men tar fortsatt i mot tips i denne tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner jeg klesmerket Vila i Oslo?*abo*
![]() |
#8 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvor finner jeg klesmerket Vila i Oslo?Å kom igjen da, ingen som vet om andre butikker enn CC-vest som har Vila i Oslo? :utålmodig:
Hvor i Bergen? Har lenge hatt planer om en vestlandstur |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
intro
|
De har pleid å ha en del Vila-klær hos Camilla Risøe på Byporten.
![]() |
![]() |
#10 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner jeg klesmerket Vila i Oslo?Hvis du ikke synes det blir for lant (kortere enn Bergen), så har de Vila på en butikk som heter Taxi. Den finnes både i Lillestrøm og i Strømmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvor finner jeg klesmerket Vila i Oslo?Elinblu: Byporten høres veldig bra ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor finner jeg klesmerket Vila i Oslo?De har en del Vila på Outlet One i Vestby, hvis du har lyst på en tur for å kjøpe billige klær en dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Hvor finner jeg klesmerket Vila i Oslo?Ja, Strømmen storsenter, 1. etg. Vet ikk hvordan utvalget er akkurat nå, men de har alltid hatt Vila-klær. Har handlet endel der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har fått viljen sin
|
Outlet? Me like. Hvilke andre klær har de der? Kan du komme med en kjapp veibeskrivelse? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Jo flere jo bedre...
Veldig mange forskjellige. Jeg har kjøpt meg diverse fra Guess der, og så har de veldig godt utvalg av jeans. Mye Replay, Rock and republic, Lee, Lewis, Fornarina, Acne osv. Litt barneklær fra PoP. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Jo flere jo bedre...
![]() Sv: Hvor finner jeg klesmerket Vila i Oslo?Nei, jeg syntes det var veldig greit å finne fram. Det er egne stativer til hvert merke, og litt delt inn etter klestype. Nå kan jeg ikke garantere for utvalg i størrelser og sånn -har ikke vært der på en stund. Vet ikke hvor ofte de får inn nye forsendelser med tøy. Jeg fikk meg en Vila-kjole jeg skal bruke i et bryllup til 250,- der, så jeg er strålende fornøyd |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Stadig underveis
![]() Sv: Hvor finner jeg klesmerket Vila i Oslo?Dersom du liker Vila har jeg en sterk anbefaling. På vei til Vestby MÅ du stoppe på Vinterbro senter og stikke innom Dorothea. Der har de masse Vila og andre merker som har mye samme stilen... Culture, Kaffe, Lysgaard osv (de har også Odd Molly om det er interessant).
![]() |
#19 |
Jo flere jo bedre...
![]() Sv: Hvor finner jeg klesmerket Vila i Oslo?Dorothea har vel også Noa Noa, har de ikke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Stadig underveis
Jo det har de... og en hel masse andre deilige merker. Det nyeste er noen fantastisk fine (og dyre
![]() |
|
|