Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor finner jeg klesmerket Vila i Oslo?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-08, 16:58   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hvor finner jeg klesmerket Vila i Oslo?

Mange av favorittplaggene mine er i merket Vila - men jeg ser til min store sorg at flere av butikkene som har ført dette merket nå slutter å ta det inn. Neste Stopp har fortsatt noen plagg, men er det andre butikker som fører merket? Alle steder i Oslo er av interesse. Nettbutikker hadde også vært fantastisk.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 17:02   #2
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor finner jeg klesmerket Vila i Oslo?

Vila har en egen butikk på CC-Vest. Jeg finner også Vila klær i overraskende mange forskjellige butikker og har enda ikke funnet noe system på hvilkene av kjedene som selger det.
Men prøv CC-Vest først du.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 17:03   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På Vilas hjemmeside står det at deres norske distributør holder til i Lilleakerveien og har tlf. 22525085. Hjemmesiden er bestseller.no. Hvis du kontakter dem får du garantert vite hvem som selger klærne.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 17:04   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Vila har en egen butikk på CC-Vest. Jeg finner også Vila klær i overraskende mange forskjellige butikker og har enda ikke funnet noe system på hvilkene av kjedene som selger det.
Men prøv CC-Vest først du.

Ja den på CC-vest vet jeg også om. Det er disse andre butikkene jeg er interessert i. Hvilke har du sett har hatt noen plagg inne?

Gammel 29-07-08, 17:08   #5
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

På Vilas hjemmeside står det at deres norske distributør holder til i Lilleakerveien og har tlf. 22525085. Hjemmesiden er bestseller.no. Hvis du kontakter dem får du garantert vite hvem som selger klærne.

Der får jeg opp bare den på CC-vest. Skal sende en mail, men tar fortsatt i mot tips i denne tråden.

Gammel 29-07-08, 17:10   #6
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

*abo*
Liker Vila.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 17:28   #7
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

CC Vest har Vilabutikk, ja. Ellers er det Vila overalt i Bergen, men det hjelper sikkert ikke deg!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 19:48   #8
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Å kom igjen da, ingen som vet om andre butikker enn CC-vest som har Vila i Oslo? :utålmodig:

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

CC Vest har Vilabutikk, ja. Ellers er det Vila overalt i Bergen, men det hjelper sikkert ikke deg!

Hvor i Bergen? Har lenge hatt planer om en vestlandstur

Gammel 29-07-08, 19:51   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Å kom igjen da, ingen som vet om andre butikker enn CC-vest som har Vila i Oslo? :utålmodig:

De har pleid å ha en del Vila-klær hos Camilla Risøe på Byporten.

Gammel 29-07-08, 19:53   #10
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Hvis du ikke synes det blir for lant (kortere enn Bergen), så har de Vila på en butikk som heter Taxi. Den finnes både i Lillestrøm og i Strømmen.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 19:55   #11
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Elinblu: Byporten høres veldig bra ut . Håper bare "har pleid" betyr "har fortsatt". Virker som sagt som flere har sluttet å ta inn merket. Noe jeg forøvrig ikke kan fatte og begripe.

Apple: Strømmen storsenter? Det kan definitivt la seg ordne.

Gammel 29-07-08, 19:56   #12
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

De har en del Vila på Outlet One i Vestby, hvis du har lyst på en tur for å kjøpe billige klær en dag!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 19:57   #13
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Ja, Strømmen storsenter, 1. etg. Vet ikk hvordan utvalget er akkurat nå, men de har alltid hatt Vila-klær. Har handlet endel der.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 19:57   #14
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

De har en del Vila på Outlet One i Vestby, hvis du har lyst på en tur for å kjøpe billige klær en dag!

Outlet? Me like. Hvilke andre klær har de der? Kan du komme med en kjapp veibeskrivelse?

Gammel 29-07-08, 20:04   #15
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Outlet? Me like. Hvilke andre klær har de der? Kan du komme med en kjapp veibeskrivelse?

Veldig mange forskjellige. Jeg har kjøpt meg diverse fra Guess der, og så har de veldig godt utvalg av jeans. Mye Replay, Rock and republic, Lee, Lewis, Fornarina, Acne osv. Litt barneklær fra PoP.

Kort artikkel her:
http://www.moss-avis.no/article/2008...550882/0/NYHET

Kjør mot sydover mot Moss ut av Oslo. Det er ganske nøyaktig en halvtimes kjøretur fra Oslo sentrum, 10-12 minutter fra Tusenfryd. Det er den første avkjøringa til Vestby, der det er en McDonalds og en Esso. Ta av til venstre i rundkjøringa ved Essoen, slik at du kjører over E6. Fortsett rett fram noen hundre meter, så vil du se et stort, brunt bygg på venstre hånd merket "Outlet One", "Plantasjen" og "Wistex". Det er i bygget til det gamle "Det norske Møbelsenter".

Gammel 29-07-08, 20:07   #16
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Hurra! PoP OG Vila. På tilbud!?

(Er det lett å finne frem til Vila klærne der eller er det småkaotisk?)

Gammel 29-07-08, 20:16   #17
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Standard

Nei, jeg syntes det var veldig greit å finne fram. Det er egne stativer til hvert merke, og litt delt inn etter klestype. Nå kan jeg ikke garantere for utvalg i størrelser og sånn -har ikke vært der på en stund. Vet ikke hvor ofte de får inn nye forsendelser med tøy. Jeg fikk meg en Vila-kjole jeg skal bruke i et bryllup til 250,- der, så jeg er strålende fornøyd

Gammel 29-07-08, 20:18   #18
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Dersom du liker Vila har jeg en sterk anbefaling. På vei til Vestby MÅ du stoppe på Vinterbro senter og stikke innom Dorothea. Der har de masse Vila og andre merker som har mye samme stilen... Culture, Kaffe, Lysgaard osv (de har også Odd Molly om det er interessant).

Dorothea er den deiligste butikken jeg vet om . De har også interiørartikler og tekstiler.

Gammel 29-07-08, 20:20   #19
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Standard

Dorothea har vel også Noa Noa, har de ikke?

Gammel 29-07-08, 20:24   #20
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Dorothea har vel også Noa Noa, har de ikke?

Jo det har de... og en hel masse andre deilige merker. Det nyeste er noen fantastisk fine (og dyre ) plagg fra en dansk designer hvor det er bare ett av hvert plagg. Jeg falt veldig for en strikket kjole med underskjørt i bomull. Den kostet imidlertid 3 800 kr og var 2-3 str for liten.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:25.