|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Er du en skriver eller en leser?Jeg er definitivt en leser, husker at jeg tenkte da jeg var ny i forumlivet at "Hvordan i all verden er det mulig å få så mange innlegg?". Senere har jeg oppdaget at for min del er det lesingen som tar tid, skrivingen gjør jeg unna på no time. Jeg bare skriver, leser aldri over hva jeg selv har skrevet, korrektur er for pyser (jeg ser ikke feilene før jeg har postet, uansett).
![]() |
#2 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Er nok en begge deler.
![]() |
#3 |
nygift
|
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Er nok begge deler, men leser helst i de trådene jeg skriver i.
![]() |
#4 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Begge deler, men bruker nok mye mere tid på å lese her enn å skrive her.
![]() |
#5 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg er definitivt en leser og hadde jeg ikke vært i en tråd om akkurat dette hadde jeg ikke skrevet her heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg pleier å være en skriver på andre forum. Her på FP har jeg vel ikke helt kommet i siget -føler meg ikke helt hjemme her (enda?). Derfor blir det vel mer lesing og mindre kommentering enn det ville blitt andre steder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg er mer leser enn skriver.
![]() |
#8 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg er en leser og jeg har tenkt akkurat samme tanke som deg.
![]() |
#10 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg er en leser for tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg er mer leser enn skriver ja
![]() |
#16 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg skriver dersom jeg har noe konstruktivt eller forsøksvis morsomt å komme med.
![]() |
![]() |
#17 |
kamerat
|
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg leser uhorvelig mye mer enn jeg skriver, og er nok grunnleggende en observatørtype, men jeg innser jo at jeg har rablet ned en god del likevel. Jeg er dog glad i å skrive og blir kisteglad når jeg får det til akkurat som jeg vil, jeg gjør jo det. Men noen stor trådstarter er jeg ikke.
![]() |
#18 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Begge deler, tror jeg. Jeg leser mye mer enn jeg skriver, men jeg bruker ganske lang tid på mange av innleggene mine og har skrevet en del av dem, så tidsmessig er jeg ikke sikker på hva jeg bruker mest tid på i snitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Helt klart en leser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Hvis dette har noe med "typer" å gjøre, så er jeg definitivt en "prater" mer enn en "lytter" i RL, men jeg vet ikke om jeg synes det lar seg omskrive til nettbruk sånn helt uten videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|