Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Disse fra El Naturalista har jeg kjøpt

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-08, 18:36   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Disse fra El Naturalista har jeg kjøpt

Og de er en drøm å gå i. Kjøpte de i dag. Men det er første gang jeg har slike sko. Jeg bør vel imprignere de? Og tåler de å gå i regn og tåler de å bli brukt om høsten? Er de noe varme?

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 18:56   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Disse fra El Naturalista har jeg kjøpt.

De var fine! Noe mer enn det vet jeg ikke. Men impregnere dem ville jeg nok gjort.

Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 13:49   #3
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Disse fra El Naturalista har jeg kjøpt

De var fine! Jeg har ikke impregnert mine, men det burde jeg kanskje gjøre. De har tålt regn hittil ihvertfall.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 13:58   #4
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

De skal sprayes med olje, lærte jeg i en skobutikk i går.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 14:10   #5
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

De skal sprayes med olje, lærte jeg i en skobutikk i går.

Med vanlig matolje da eller?

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 14:54   #6
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Olivenolje sa de til meg.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 15:11   #7
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Skoolje sa de i skobutikken. Selvsagt.

Jeg ville prøvd olivenolje.

Gammel 20-07-08, 12:07   #8
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Åå, de var fine!
Spørs om jeg ikke må ta meg en tur til byen for å se etter sånne.

mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-08, 12:24   #9
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Jeg har kjøpt disse:

Gammel 20-07-08, 12:26   #10
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Eg fekk beskjed om å spraye med same spray som brukast på fjellsko. Det står på den at den også kan brukast til skinnsko.

Mine sko er raude. Kjempegode å gå med!
Fekk dei for halv pris. Det er gøy

Gammel 20-07-08, 15:15   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine sko!

Man skal bare bruke plantebaserte oljer på El Naturalista, har jeg lært - ikke vanlig skokrem. Jeg har for øvrig de samme skoa som Dragen, bare i lyseblå (selv om de egentlig ikke passer, fordi jeg ligger mellom to størrelser som vanlig ).

Gammel 20-07-08, 15:21   #12
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt disse:

Disse har jeg bodd i siden april.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 23:37   #13
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt disse:

Kvar kjøpte du dei?
Skulle gjerne hatt dei i svart

Gammel 27-07-08, 10:22   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har kjøpt disse:

Jeg har kjøpt dem i lilla. På salg. De er vanvittig gode å gå i. Og kostet bare 500.

Svar med sitat
Gammel 27-07-08, 10:23   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hvordan sprayer man skoene med olivenolje? Og kan man bare smøre dem inn i stedet?

Svar med sitat
Gammel 27-07-08, 16:55   #16
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Jeg har kjøpt disse:

Disse kjøpte jeg i en bitteliten butikk i en dansk landsby i fjor sommer. Kanskje de beste skoene jeg har hatt.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-08, 17:41   #17
tiril
Passiv

Standard

Har dei samme som Ami,Dragen m.fleire. Brukt dei masse i regnvær,har ikkje spraya dei. Ser like fine ut. Kjøpte mine på DNA. Der har dei mange ulike typar,og fargar. Skoringen har vel og en del.

Svar med sitat
Gammel 28-07-08, 21:38   #18
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Kvar kjøpte du dei?
Skulle gjerne hatt dei i svart

De er på salg på Eurosko på Oslo City nå. Sikkert i din by også, hvis ikke får du legge ut str, så skal jeg stikke innom og se om de har.

Jeg bestilte mine fra Amazon.com, de kommer sikkert til å koste en formue.

Gammel 28-07-08, 21:40   #19
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også drageskoa. Gode!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-08, 21:41   #20
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Standard

Vet dere hva! Drageskoene er det bare JEG som har. Hmpf!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:06.