Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Heroes-spørsmål! (spoiler epiosode 1, kanskje?)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-08, 21:16   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heroes-spørsmål! (spoiler epiosode 1, kanskje?)

Jeg sitter og ser på Heroes sesong 1 (hjemme alene, har kjøpt meg hele boksen, det går jaggu unna! I´m hooked!)

uansett - nå husker jeg ikke episode-nummeret, men Parkmann og Ted har brutt seg inn hjemme hos Bennet og hans familie for å få hevn/svar.
Hva skjedde med den fransk-låtende "satellittdamen" som fikk dem til det i utgangspunktet?
Var det hennes 10 seconds of fame eller dukker hun opp siden?

(Og hvorfor synes jeg denne shape-shifter-dama er så forferdelig irriterende )

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 21:23   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heroes-spørsmål!!! (spoiler epiosode 1, kanskje?)

Yikes så mye jeg har glemt fra Heroes? Fransklåtende satelitt-dame? :tenker så det knaker:
Gleder meg sånn til sesong 3!!

Gammel 23-07-08, 21:26   #3
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heroes-spørsmål!!! (spoiler epiosode 1, kanskje?)

Ergo kan jeg kanskje anta det ble med de 10 sekundene
Hun fant Ted i en hytte et eller annet sted i ødemarka, og møtte ham og Parkman ved graven til kona til Ted. Også - vips - borte.

Gammel 23-07-08, 22:05   #4
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Heroes-spørsmål! (spoiler epiosode 1, kanskje?)

Litt Google (og bak googlingen er det sikkert spoilere forresten) informerte om at Hana bare opptrer i denne episoden, men at hun fins i både tegneserier og spill basert på Heroes.

Ben "the more you know" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 22:20   #5
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Sv: Heroes-spørsmål! (spoiler epiosode 1, kanskje?)

det var derfor jeg ikke "turte" å google, men takk uansett!
Nå vet jeg hvertfall at det ikke bare var innbilning at hun ble borte

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:56.