|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() HudøyI dag tidlig leverte vi en stk spent 7-åring på busen til feriekoloni på Hudøy. Han skal være borte i fire dager, og har følge med en kamerat. Det er ikke lov til å ha med mobiltelefon, og de har ikke tid til å "ekspedere" telefoner fra foreldrene, såhvis alt går bra så hører vi ikke noe fra han før vi henter han på søndag. Jeg er kjempeglad for at han hadde lyst til å dra, og jeg håper at dette blir en fin opplevelse.
![]() |
#3 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HudøyFeriekoloni er spennende. Jeg er vokst opp med at det alltid var barn på Hudøy.
![]() |
#4 |
Borte
|
![]() Sv: HudøyJeg har vært på Hudøy mange ganger, om enn ikke på feriekoloni. Men øya er fantastisk og ligger i den aller nydligste delen av Vestfold-skjærgården. Han kommer til å få det så fint - det er virkelig et paradis på jord.
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: HudøyLillesøsteren min har vært på Hudøy flere ganger, og skal senere i sommer tror jeg. Hun har det helst strålende tror jeg. Når jeg vokste opp var det flere venninner som hadde vært der masse også.
![]() |
#6 |
Juba Juba
![]() Sv: HudøyHar fortsatt ikke hørt noe, så da har de det nok kjempefint. Været er jo helt fantastisk også. Jeg gleder meg til å høre hvordan han har hatt det på søndag.
![]() |
#7 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: HudøySå fint med feriekoloni. Han har det sikkert superdupert. Skjønner godt at man ikke får ha med mobiltelefon, men de kunne vel kanskje hatt en mynttelefon så barna kan ringe hjem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Juba Juba
![]() Sv: HudøyJeg tror grunnen til at de gjør det slik med telefon er at det tar veldig mye tid å "administrere" telefonsamtaler til/fra foreldrene. De skriver brev hjem hver kveld da, og vi kan sende til dem (men for de minste som bare er i fire dager så er det ikke tid nok til å sende noe). Han fikk med seg tre konvolutter med frimerke og adresse hjem, så får vi se hva som dukker opp etter hvert.
![]() |
#9 |
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() Sv: HudøyBegge gutta mine på da 8 og 10 var der i fjor. De hadde det kjempefint. Eldste som var der i 11 dager ,slet nok litt med hjemlengsel- men 8-åringen hadde det bare fint. Jeg derimot syntes det var pyton å sende de bort |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|