|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Nå husker jeg hvorfor jeg lovet å aldri bestille fra HM igjenHver eneste gang jeg har bestilt noe derifra får jeg mail med "supertilbud" og 10% eller mer på de tingene jeg akkurat har kjøpt til full pris. Kjøper jeg på tilbud kan du banne på at jeg får et bedre tilbud i innboksen dagen etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå husker jeg hvorfor jeg lovet å aldri bestille fra HM igjenEllos og Josefsson er enda verre! Har ofte lurt på markedssjefen der, utrolig mye søppelreklame-og tilbud de klarer å produsere pr. post og mail, i tillegg til de tilbudene som kommer etter man har kjøpt noe til full pris.
![]() |
#3 |
nygift
|
![]() Sv: Nå husker jeg hvorfor jeg lovet å aldri bestille fra HM igjenMen idag kan du handle med 10% på alt barnetøy, og det ha jeg gjort
![]() |
#4 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Nå husker jeg hvorfor jeg lovet å aldri bestille fra HM igjen
Jotakk jeg vet. Jeg hentet akkurat en pakke med fullpristøy. Sist ventet jeg til etter 10%. Da kom det 15%. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|