Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Ville du brukt dette flyttebyrået?

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-08, 21:19   #1
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Ville du brukt dette flyttebyrået?

http://www.norgeflytte.com/

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 21:24   #2
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ville du brukt dette flyttebyrået?

Den var søt. Særlig:

Opprinnelig lagt inn av Billig flytte byrå

Spesiell rabatt til pensioners (gammel folk).

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 21:29   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja - ut fra bilder som vises av personene som driver dette flyttebyrået, ser det ut til at de kan ha et annet etnisk opphav enn norsk... Mulig de ikke har helt flytende norsk, men det er like fullt mulig de gjør en god flyttejobb.

Gammel 11-08-08, 21:31   #4
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk faktisk lyst til å flytte jeg nå. Med hjelp av Billig flytte byrå, selvsagt.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 21:32   #5
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg fikk faktisk lyst til å flytte jeg nå. Med hjelp av Billig flytte byrå, selvsagt.

Flytt hit.

Gammel 11-08-08, 21:33   #6
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Flytt hit.

Kan jeg få rom i kjelleren?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 21:34   #7
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huff... får lyst til å sende de en mail og tilby de hjelp. De virker jo iherdige og søte.
Hadde ikke hatt skrulper med å bruke de.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 21:39   #8
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Kan jeg få rom i kjelleren?

Det er visst opptatt der.

Gammel 17-08-08, 22:03   #9
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva betyr dette:

Sitat:

Tiden beregnes fra tidspunkt når vi er hos kunden( kun Oslo )

?

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 22:06   #10
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jenna, det betyr sikkert at de tar seg betalt for kjøring før oppdraget starter, hvis de må dra utenfor oslo. De fleste tar seg jo betalt fra de kjører fra firmaet. Men det gjør altså ikke disse, de tar seg betalt fra når de er hos kunden. Når kunden er i Oslo.

Gammel 17-08-08, 22:07   #11
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Eventuelt at de bare tar oppdrag i Oslo...?

Gammel 17-08-08, 22:10   #12
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes de virker helt ok. Men de burde kanskje bedt om litt norskhjelp.....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 22:23   #13
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Hadde brukt de uten å mokke!

Lattermildt dog...

De var jo ikke så veldig mye bedre på engelsk:

Sitat:

Time will start when our trcuk will be reach at your door step.

og tiden står stille ellers...

Gammel 17-08-08, 22:31   #14
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jenna, det betyr sikkert at de tar seg betalt for kjøring før oppdraget starter, hvis de må dra utenfor oslo. De fleste tar seg jo betalt fra de kjører fra firmaet. Men det gjør altså ikke disse, de tar seg betalt fra når de er hos kunden. Når kunden er i Oslo.

Ja, leste setningen bedre nå. Ble så opphengt i alle skrivefeilene på siden at jeg ikke klarte helt å skjønne akkurat den setningen.

*legge seg*

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 22:34   #15
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde jeg bodd i Oslo eller de hadde hatt kontor her jeg bor: Ja.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 23:34   #16
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Jeg begynner å lure på om dette er en tulleside... Er litt for mange overdrevne, typiske feil i tillegg til at mange av bildene viser tydelige PhotoShop-manipuleringsmerker. Og det er bilde av Herr Raja foran hjemme-PC og i den fine grønne skinnsofaen... Blir litt for mye.

Hvis det er reelt synes jeg de har dårlige venner/kontakter/kunder som ikke hjelper til med rettskrivningen.

Må bare ha med dette (sendte ikke skjemaet, men kom opp litt "magisk")

Sitat:

Takk du for din kontakt. Vi vil fao tilbake til du snart. hvis vi er unnlater seg til å sette i forbindelse med du innenfor 24 timer, behager rop oss på følge telefonnummer.

Mobile : +47- 90609244

Vi en gang til takker du for å sette seg i av forbindelse med oss.

Gammel 18-08-08, 00:21   #17
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Tja - ut fra bilder som vises av personene som driver dette flyttebyrået, ser det ut til at de kan ha et annet etnisk opphav enn norsk... Mulig de ikke har helt flytende norsk, men det er like fullt mulig de gjør en god flyttejobb.

Jeg har ingen problemer med at folk med utenlandsk bakgrunn skriver dårlig norsk, men jeg vil ikke bruke et flyttebyrå som bare oppgir postboksadresse og ikke besøksadresse og som har e-postadresse fra Hotmail. Det gjør meg langt mer skeptisk enn språkfeilene. Så nei, dette firmaet hadde jeg holdt meg langt, langt unna.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 00:29   #18
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

De var i hvertfall billige, jeg har akkurat betalt 1250,- inkl mva og da måtte jeg også betale 1 time med kjøring til og fra addressen min.

Gammel 18-08-08, 00:39   #19
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

De var i hvertfall billige, jeg har akkurat betalt 1250,- inkl mva og da måtte jeg også betale 1 time med kjøring til og fra addressen min.

Så bra! Da er de reelle da! Fant du de på nettet forresten?
Men da lurer jeg også på hvorfor de har manipulert bildene...

Hvordan jeg kom frem til dette vet jeg ikke...

Sist redigert av Fru Snurp : 18-08-08 kl 11:06. Årsak: Feilkobling - den røde og gule ledningen ble forbyttet, og glemte å ta på flisespikkeribrillene
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 08:00   #20
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.

Så bra! Da er de reelle da! Fant du de på nettet forresten?
Men da lurer jeg også på hvorfor de har manipulert bildene...

Fordi de har en nevø i Uzbekistan som i følge sin mor er knakende god med den nye datamaskinen sin, og som trengte en jobb.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:01.