Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Navnesutten.dk

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-08, 11:51   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Pil

Navnesutten.dk

Vil gjerne tipse om www.navnesutten.dk

Me har kjøpt smokkar derfra tre gonger og dei er virkelig fine, gode, praktiske, rimelege og det er imponerande rask leveringstid.

Me får per dags dato ikkje tak i NUK-smokkar her i distriktet, men på navnesutten får me kjøpt dei langt billigare enn i butikk her heima. Og me får Lillebrors navn på i tillegg. Reknar med ein kan få kjøpt dei utan navn også.

Det finnes smokkar i alle variantar, silikon, latex, rund tupp, flat tupp etc.

Sist bestilte me 7 stk smokkar og betalte 170.- inkl. frakt. Dei kom i postkassen vår ila. 4 dagar.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg symmetrical_air_s_thumb.jpg (5,8 KB, 92 visninger)
Filtype: jpg round_girl_s_thumb.jpg (5,1 KB, 92 visninger)
Filtype: jpg ergo_blue_s_thumb.jpg (3,8 KB, 92 visninger)
Gammel 29-06-08, 12:39   #2
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Sv: navnesutten.dk

Ja, de er kjempegode. Har akkuratt bestilt 6 nye til lillesøster.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 12:40   #3
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Bestiller smokker til begge jentene frå dei. Er så lettvint og det er jo berre stort pluss at dei er billigare enn i Norge, og at dei er innmari kjappe.

Gammel 29-06-08, 12:44   #4
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Denne er jo herlig nerdete:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg genius_white_thumb.jpg (2,4 KB, 87 visninger)
Gammel 29-06-08, 12:44   #5
leliane
madmanized

leliane sin avatar

leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Smokker med navn er ikke det verste jeg har sett, men ellers skjønner jeg ikke poenget med at alt skal ha barnets navn på (bortsett fra klær som må merkes i bhg/skole, seff). Luer, smekker, tallerkener - jeg har virkelig aldri skjønt poenget og synes det er litt... merkelig.

Det topper seg virkelig (og nå banner jeg nok i en del kjerker, for jeg ser dem overalt!) med disse vognskiltene med navn! Jeg vet ærlig talt ikke helt hva jeg gjør med et sånt skilt om noen skulle finne på å forære meg et i forbindelse med barn nr tre...

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 12:45   #6
leliane
madmanized

leliane sin avatar

leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Denne er jo herlig nerdete:

Det var noe annet! Sånt har jeg mer sansen for! (Og jeg er ikke mensa-medlem, asså!)

Gammel 29-06-08, 12:47   #7
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av leliane, her.

Smokker med navn er ikke det verste jeg har sett, men ellers skjønner jeg ikke poenget med at alt skal ha barnets navn på (bortsett fra klær som må merkes i bhg/skole, seff). Luer, smekker, tallerkener - jeg har virkelig aldri skjønt poenget og synes det er litt... merkelig.

Det topper seg virkelig (og nå banner jeg nok i en del kjerker, for jeg ser dem overalt!) med disse vognskiltene med navn! Jeg vet ærlig talt ikke helt hva jeg gjør med et sånt skilt om noen skulle finne på å forære meg et i forbindelse med barn nr tre...

Barnehagen er veldig takknemmeleg for smokkar med navn. Det er uansett fullt mulig å bestille utan navn.

Barnevognskilt har eg heller aldri hatt særleg sansen for.

Gammel 29-06-08, 12:49   #8
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Barnehagen her hadde heller aldri sett slike navnesmokker før. Men dei syntes det var innmari praktisk.
Og for oss som har to jenter som helst vil ha like smokker var det og litt greit å skille dei frå kvarandre på denne måten

Vognskilt har eg ikkje sansen for

Gammel 29-06-08, 21:31   #9
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Navnesutten.dk

Da har jeg bestilt 4 smokker til, pluss to slike oppbevaringsbokser. Bestilte 6 smokker for noen dager siden. De kommer nok snart.

Gammel 29-06-08, 22:47   #10
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg visste det var noe jeg hadde glemt å bestille til Lille!

Gammel 29-06-08, 22:54   #11
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tips! Har et lite tantebarn jeg elsker å kjøpe gaver til!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 00:01   #12
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Der har jeg bestilt før, men hadde glemt adressen. Så nå er nye bestilt.
Når det gjelder navn på smokker så er det praktisk i forhold til bhg. De må jo navnes uansett.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 01:05   #13
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Nå har jeg også bestilt. Da er lillebrors smokker klare til bhg-start.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 07:18   #14
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av leliane, her.

Må det være en spesiell grunn bortsett fra at foreldrene liker det, da?

Gammel 30-06-08, 09:20   #15
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Litjtausa er ikke så begeistret for de smokkene. Hun foretrekker MAM (gå til shop). Der må man bestille fra Østerrike, så det tar en stund før de kommer fram, men de er veldig fine.

Smokker med navn er veldig kjekt i barnehagen!

Gammel 30-06-08, 10:07   #16
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har bestilt smokker fra Navnesutten i flere år. Det geniale er at du får dem i forskjellige former. Mine jenter har brukt/bruker NUK smokker. Tipset foreldrene i barnehagen der jentene går om dette og vips så var nesten alle smokkene med navn

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 20:39   #17
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Må det være en spesiell grunn bortsett fra at foreldrene liker det, da?

Nei det må det ikke. Hver sin lyst. Jeg bare lurer på om det er noen praktiske fordeler jeg har gått glipp av (annet enn at de er lett gjenkjennelige) ...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:18.