Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Toalettbørste

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Bruker du toalettbørste?
Bæsjer pent og pyntelig og har ikke behov for det 11 11,58%
Etterlater meg spor selvfølgelig, litt av moroa det 5 5,26%
Bruker alltid dokost etter bæsj uavhengig av spor, uansett hvor jeg er 0 0%
Bruker dokost bare om jeg har etterlatt bremsespor, uansett hvor jeg er 69 72,63%
Bæsjer kun hjemme hos meg selv har "offentlig-do-vegring" 17 17,89%
Bæsjepoll 12 12,63%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 95. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-08, 18:30   #1
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Spinoff: Toalettbørste

Ja, jeg måtte jo lage en spinoff av tråden om regelbryteri.
Der kom nemlig følgende utsagn opp:

Opprinnelig lagt inn av ...

Uten at jeg har det store materialet for å hevde dette har jeg også en ide om at mennene er dårligere til å bruke dokost på offentlige toaletter og generellt har mindre bæsjevegring på offentlige doer enn kvinner.

Jeg måtte innrømme for meg selv at jeg aldri har brukt en eneste dokost annet enn i mitt eget hjem jeg. Eller det er ikke sant, jeg har da jobbet som renholder i min tid, men da var det i "embets medfør". Men jeg rører da altså ikke dokoster hverken på offentlige toaletter eller hjemme hos venner/familie. Kanskje jeg er velsignet med å være "flink" til å treffe riktig og ikke etterlate meg bremsespor langs kanten? Eller kanskje jeg er like ekkel som de nevnte mennene?

Selvfølgelig med poll!

Gammel 30-06-08, 18:47   #2
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Toalettbørste

Jeg er heller ikke flink til det, men må jeg så må jeg.
Dobørster er noe av det ekleste som finnes, og jeg skjønner ikke at folk ikke kan riste av vannet som er på den før de setter den tilbake. Møkketet bøbørsteholder vann er om mulig ennå værre. :kvalm:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 18:53   #3
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Det er ikke ofte jeg bruker dobørster annet enn hjemme. Men ved ekkel mage og skikkelig ekkel do har jeg brukt den borte hos venner og familie også på jobb. Liker ikke å etterlate meg en do jeg hadde fått gysninger av å komme til.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 19:01   #4
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg har heller aldri brukt dobørste annet enn i mitt eget hjem.

Gammel 30-06-08, 19:09   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har faktisk aldri SETT dokoster å offentlige toaletter, er det vanlig? Ergo har jeg heller aldri brukt en, bare hjemme.

Gammel 30-06-08, 19:36   #6
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kun hjemme.

Gammel 30-06-08, 19:38   #7
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Bruker dokost bare om jeg har etterlatt bremsespor, uansett hvor jeg er.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 19:38   #8
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Dette minner meg om en oppdagelse jeg gjorde da jeg jobbet som stuepike i min ungdom. Jeg kan avsløre at toalettbørste slett ikke er vanlig i alle verdenshjørner, det var nemlig ikke sjelden vi fant den i dusjen hos de gjestene som kom fra land utenfor Europa. Den fungerte kanskje fint som ryggskrubber også?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 19:44   #9
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Dette minner meg om en oppdagelse jeg gjorde da jeg jobbet som stuepike i min ungdom. Jeg kan avsløre at toalettbørste slett ikke er vanlig i alle verdenshjørner, det var nemlig ikke sjelden vi fant den i dusjen hos de gjestene som kom fra land utenfor Europa. Den fungerte kanskje fint som ryggskrubber også?

Bruker dokost bare om jeg har etterlatt bremsespor, uansett hvor jeg er
Forbeholdt at jeg finner en dobørste der jeg er, selvsagt.

Da jeg var i Berlin for et par helger siden obeserverte jeg at de hadde en rengjører på så og si alle toaletter, også McDonalds, som var inne båsene etter nesten hvert besøk med sprayflaske og børste. Snakk om renslighet! Og sysselsetting, ikke minst.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 19:50   #10
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Bruker alltid dokosten om jeg etterlater spor, ja. Spor i dassen er noe av det vemmeligste jeg ser. Har forøvrig dovegring og bæsjer ikke hos andre om jeg kan unngå det. Jeg kan klare det hos mine foreldre, og hos Iset om ikke mannen hennes er hjemme.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 19:54   #11
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Senest i går vasket jeg dass på Dolly Dimples, etter 3-åringen hadde bæsjet. Selv lager jeg så og si aldri spor...

Gammel 30-06-08, 20:21   #12
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Lager ikke spor. Men om jeg hadde gjort det hadde jeg vasket etter meg om det var hos venner eller familie, men ikke på offentlig toalett. Der er det så ekkelt uansett. :ugh:

Gammel 30-06-08, 20:24   #13
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bruker dokosten viss det er komt spor.

Syns det er kjempe ekkelt å komme til et do som er full i bremsespor.

Gammel 30-06-08, 20:24   #14
Manga

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Tror jeg står over å teste dette

Gammel 30-06-08, 20:41   #15
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvfølgelig bruker jeg kosten også borte om det kommer noen spor! Skulle tatt seg ut å bare la det være. Det har jeg helt skrekk for.

Gammel 30-06-08, 20:43   #16
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er forresten logikken i å bruke børsten hjemme men ikke borte? Om jeg hadde blitt tvunget til å velge, hadde jeg valgt borte. Er det mulig å etterlate seg spor i doen hos venner og familie og bare gå fra det?

Gammel 30-06-08, 20:53   #17
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Eg ordnar opp etter meg, dersom det er toalettbørste der.

Som ny brukar må eg få legga til at dette forumet berre blir meir og meir fascinerande .

Gammel 30-06-08, 20:56   #18
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av lalill, her.

Som ny brukar må eg få legga til at dette forumet berre blir meir og meir fascinerande .

Velkommen!

Gammel 30-06-08, 21:00   #19
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av lalill, her.

He,he - men nå tør jeg påstå at det har vært mer tiss, promp og bæsj her den siste tiden enn det vanligvis er.

Gammel 30-06-08, 21:02   #20
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg gjør ikke store forretninger andre steder enn hjemme hos meg selv eller den nærmeste familien. Bruker da selvsagt børsten ved behov.
Krysset av på: Bæsjer kun hjemme hos meg selv har "offentlig-do-vegring"

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:29.