|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Bruker du toalettbørste? | |||
Bæsjer pent og pyntelig og har ikke behov for det |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 11,58% |
Etterlater meg spor selvfølgelig, litt av moroa det |
5 | 5,26% |
Bruker alltid dokost etter bæsj uavhengig av spor, uansett hvor jeg er |
0 | 0% |
Bruker dokost bare om jeg har etterlatt bremsespor, uansett hvor jeg er |
69 | 72,63% |
Bæsjer kun hjemme hos meg selv har "offentlig-do-vegring" |
17 | 17,89% |
Bæsjepoll |
12 | 12,63% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 95. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En Som Trener
|
![]() Spinoff: ToalettbørsteJa, jeg måtte jo lage en spinoff av tråden om regelbryteri.
Jeg måtte innrømme for meg selv at jeg aldri har brukt en eneste dokost annet enn i mitt eget hjem jeg. Eller det er ikke sant, jeg har da jobbet som renholder i min tid, men da var det i "embets medfør". Men jeg rører da altså ikke dokoster hverken på offentlige toaletter eller hjemme hos venner/familie. Kanskje jeg er velsignet med å være "flink" til å treffe riktig og ikke etterlate meg bremsespor langs kanten? Eller kanskje jeg er like ekkel som de nevnte mennene?
![]() |
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: ToalettbørsteJeg er heller ikke flink til det, men må jeg så må jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Spinoff: ToalettbørsteDet er ikke ofte jeg bruker dobørster annet enn hjemme. Men ved ekkel mage og skikkelig ekkel do har jeg brukt den borte hos venner og familie også på jobb. Liker ikke å etterlate meg en do jeg hadde fått gysninger av å komme til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: ToalettbørsteJeg har heller aldri brukt dobørste annet enn i mitt eget hjem.
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Spinoff: ToalettbørsteJeg har faktisk aldri SETT dokoster å offentlige toaletter, er det vanlig? Ergo har jeg heller aldri brukt en, bare hjemme.
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: ToalettbørsteBruker dokost bare om jeg har etterlatt bremsespor, uansett hvor jeg er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Spinoff: ToalettbørsteDette minner meg om en oppdagelse jeg gjorde da jeg jobbet som stuepike i min ungdom. Jeg kan avsløre at toalettbørste slett ikke er vanlig i alle verdenshjørner, det var nemlig ikke sjelden vi fant den i dusjen hos de gjestene som kom fra land utenfor Europa. Den fungerte kanskje fint som ryggskrubber også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
*_*
|
![]() Sv: Spinoff: Toalettbørste
![]() |
![]() |
#10 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Spinoff: ToalettbørsteBruker alltid dokosten om jeg etterlater spor, ja. Spor i dassen er noe av det vemmeligste jeg ser.
![]() |
![]() |
#11 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Spinoff: ToalettbørsteSenest i går vasket jeg dass på Dolly Dimples, etter 3-åringen hadde bæsjet. Selv lager jeg så og si aldri spor...
![]() |
#12 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Spinoff: ToalettbørsteLager ikke spor. Men om jeg hadde gjort det hadde jeg vasket etter meg om det var hos venner eller familie, men ikke på offentlig toalett. Der er det så ekkelt uansett. :ugh:
![]() |
#13 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: ToalettbørsteBruker dokosten viss det er komt spor.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror jeg står over å teste dette
![]() |
#15 |
By the Sea
|
![]() Sv: Spinoff: ToalettbørsteSelvfølgelig bruker jeg kosten også borte om det kommer noen spor! Skulle tatt seg ut å bare la det være. Det har jeg helt skrekk for.
![]() |
#16 |
By the Sea
|
![]() Sv: Spinoff: ToalettbørsteHva er forresten logikken i å bruke børsten hjemme men ikke borte? Om jeg hadde blitt tvunget til å velge, hadde jeg valgt borte. Er det mulig å etterlate seg spor i doen hos venner og familie og bare gå fra det?
![]() |
#17 |
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() Sv: Spinoff: ToalettbørsteEg ordnar opp etter meg, dersom det er toalettbørste der.
![]() |
#18 |
En Som Trener
|
Velkommen!
![]() |
#19 |
By the Sea
|
He,he - men nå tør jeg påstå at det har vært mer tiss, promp og bæsj her den siste tiden enn det vanligvis er.
![]() |
#20 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Spinoff: ToalettbørsteJeg gjør ikke store forretninger andre steder enn hjemme hos meg selv eller den nærmeste familien. Bruker da selvsagt børsten ved behov.
![]() |
|
|