Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Smykker av forglem meg ei blomsten?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-08, 21:30   #1
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Smykker av forglem meg ei blomsten?

Er på utkikk etter armeband, øredobber, smyker etc med blomsten forglem meg ei. Det kan være uansett hva butikk,men finner ikke dette. Er det noen som har sett slikt og vet om det lages eller må jeg bare slutte å kikke etter det??

Gammel 12-06-08, 21:33   #2
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Smykker av forglem meg ei blomsten ??

Finn ut hva blomsten heter på engelsk, så googler du det.
Jeg er overbevist om at noe sånt må finnes i USA, der elsker de sånt.

Gammel 12-06-08, 21:36   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Å det kjøpte jeg i gave til mamma da jeg var fem år. Smykke, ørepynt og armbånd tror jeg. På en gullsmed - men det er kanskje ikke så mye til hjelp nå?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 21:36   #4
Kneazle
Passiv

Standard

Den heter faktisk forget-me-not på engelsk.

Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 21:40   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.bloomstyle.com/forgetmeno...dant-p-40.html
http://www.alaskajewelry.com/forget-...html?infoBox=0

Blomsten heter "forget me not" på engelsk...

Gammel 13-06-08, 11:55   #6
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Smykker av forglem meg ei blomsten?

Tusen takk for svar,akkurat slikt jeg leter etter,men vet dere om noen steder i Norge??

Gammel 14-06-08, 23:40   #7
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Smykker av forglem meg ei blomsten?

Jeg tror Pilgrim har noe i den serien, eller jeg blander det med de Pilgrimsmykkene vi har på jobben.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:22.