Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Dove summerglow?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-08, 23:51   #1
Left
Passiv

Standard

Dove summerglow?

Blir det noe summerglow av det da?

Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 23:57   #2
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dove summerglow?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 23:58   #3
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Blir gul og skjoldete på meg. Sverger til Lancome.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 23:58   #4
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg så ikke ut etterpå.

Gammel 04-06-08, 23:59   #5
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg blir fort brun, og har ikke lys hudtype. Kanskje det har noe å si?
På meg blir den pen. Tror jeg da ...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 00:00   #6
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Funket fint på meg i fjor, men er litt for slapp til å gidde over lengre tid. Holdt til bryllupet i fjor, da.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 00:00   #7
Left
Passiv

Standard

Jeg blir også ganske fort brun. Skal bli spennende å se

Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 00:00   #8
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Det har nok alt å si, tror jeg.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 00:01   #9
Manga

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Kan være. Jeg har lys hud og blir aldri ordentlig brun.

Gammel 05-06-08, 00:18   #10
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Kommer nok an på hvilken farge man har i utgangspunktet, jeg var ganske brun fra før da jeg smurte meg og fikk vel litt mer farge på leggene etter en gang. Nå jobber jeg jo i barnehage, så jeg gidder ikke smøre nå, blir brun uansett når jeg er ute hele dagene.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 00:26   #11
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Passer min hudfarge. Lett å vaske bort.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 07:22   #12
Left
Passiv

Standard

Fargen passer godt, men man skal ha tunga rett i munnen når man smører på stoffet.
Jeg ser det godt selv, men det er antakelig fordi jeg vet det - men skal nok være litt mer nøye med påføringen neste gang

Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 07:24   #13
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Flekkvis summerglow ble det her i gården. Jeg har lys hudtype, så det kan nok være en forklaring.

Gammel 05-06-08, 07:47   #14
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jada, det blir da litt glow, men fytti for en stank.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 08:14   #15
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser helt fint ut på meg. Men jeg har type hud som ikke har noen røde pigmenter i det heletatt og er litt "unorsk" sånn sett. Nå vil antagelig en halvtime i sola gjøre samme nytte som kremen da.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 08:49   #16
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes ikke den lukter så ille som mange andre selvbruningskremer. Jeg glemte å si at jeg blir egentlig fort brun.

Gammel 05-06-08, 08:49   #17
Left
Passiv

Standard

Ja man blir jo ikke knallbrun akkurat, men det hjalp på den verste blåfargen etter vinterens mulm og mørke

Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 08:53   #18
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Gammel 05-06-08, 09:02   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ser helt fint ut på meg. Men jeg har type hud som ikke har noen røde pigmenter i det heletatt og er litt "unorsk" sånn sett. Nå vil antagelig en halvtime i sola gjøre samme nytte som kremen da.

Jeg er jo blåhvit, og det blir sjeldent pent.. skjoldete og flekkete.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 11:59   #20
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er lysskummetmelkblå, og synes at Aco Sunkissed bodylotion gir akkurat den lille fargen, som gjør at jeg går fra blåhvit til blek. Har påført leggene annenhver dag, da holder det seg bra. Prøvde hver dag, men det ble skjoldete her.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:50.