|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Solbriller til mann - hva gjelder?Mannen min ønsker seg solbriller til bursdagen sin. Og jeg aner virkelig ikke hvor jeg skal begynne å lete. Han har ørtogførti sportsbriller av god kvalitet, så det han ønsker seg er briller til å gå med i byen, tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Solbriller til mann - hva gjelder?Pilotbriller er kult! ..og kler de fleste menn syns jeg! De er også gode å ha på og kjøre bil med. Det syns mannen min er viktig ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Solbriller til mann - hva gjelder?Min mann ønsker seg også solbriller til bursdagen, men han har lagt sin elsk på noen rådyre greier.
![]() |
#4 |
Trøtt
|
![]() Sv: Solbriller til mann - hva gjelder?Oakley har mange fine modeller, også "bybriller" og ikke bare sportsversjonen. De er også klassiske i designet og holder en stund. Ray Ban er alltid kult. Pris på disse aner jeg ikke, dessverre.
![]() |
#5 |
Peppy!
|
![]() Sv: Solbriller til mann - hva gjelder?Jeg synes de er flinke på herrebriller på Krogh Optikk på Majorstuen, ved t-banen (Sørkedalsveien). Min mann kjøpte disse fra YSL i fjor, veldig fine (og veldig forsvunnet |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|