Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Electrolux Ergorapido støvsuger

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-08, 22:47   #1
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Electrolux Ergorapido støvsuger

Noen som har denne? Hvordan er kvaliteten? Jeg har lyst på to - en i hver etasje.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg P022556.jpg (5,0 KB, 5 visninger)
Gammel 13-04-08, 22:49   #2
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Electrolux Ergorapido støvsuger

Jeg elsker min!

Den eneste "bakdelen" er at det samler seg hår på rullen under, og når det blir for mye av det fungerer den ikke som den skal. Men en kjapp rens, og den er klar igjen. Fungerer nok best på gulv uten tepper også.

Gammel 13-04-08, 22:54   #3
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er helt greit. Jeg har et teppefritt hjem. Hvor lenge har du hatt din?

Gammel 13-04-08, 22:58   #4
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Fikk den til bursdagen min i fjor, og den har knapt stått stille siden.
Jeg har en mini leilighet, så her brukes den til normal rengjøring også ikke bare til å dra over etter uhell.

Gammel 13-04-08, 23:44   #5
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Vi har én og den tar seg pent ut, med det neonblå lyset i laderen. Digga den i starten, men nå er det ikke så stas lenger. Håndstøvsugervarianten funker greit, men den lange greia tapte seg relativt kjapt, gitt!

Og jeg signerer det med hår i "rullene" under.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 23:50   #6
TBM
Passiv

Standard

Jeg ble også veldig skuffet. Skulle jeg kjøpt den i dag ville jeg valgt å bare kjøpe den utgaven med "håndstøvsugeren". Det blir for lite effekt på den "store".

Men kul og stilig er den jo...

Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 21:24   #7
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Standard

OK. Andre oppladbare støvsugere som funker bedre, eller små og letthåndterlige vanlige? Det viktigste er at den er lett å dra frem. Den vi har nå er for tung og upraktisk.

Gammel 15-04-08, 21:41   #8
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har den på kjøkkenet for å ta smuler etc etter frokosten, men feiebrettet blir oftest foretrukket ja. Den skubber stort sett bare rundt på smulene synes jeg; dårlig sugeeffekt. Jeg anbefaler den egentlig IKKE.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 22:09   #9
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Har den på kjøkkenet for å ta smuler etc etter frokosten, men feiebrettet blir oftest foretrukket ja. Den skubber stort sett bare rundt på smulene synes jeg; dårlig sugeeffekt. Jeg anbefaler den egentlig IKKE.

Enig, og det er ikke godt nok for en støvsuger som koster 1300 kr.

Gammel 15-04-08, 22:10   #10
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Enig, og det er ikke godt nok for en støvsuger som koster 1300 kr.

Takk for innspill. Den blir ikke innkjøpt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:29.