|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Duer, vår og redebyggingI et par uker har jeg gått og humret litt for meg selv av naboens iherdige og til tider fantasifulle kamp mot skjærereir i parabolantennen. Min hukommelse er tydeligvis ikke hva den engang var, siden det bare er et år siden jeg utkjempet en lignende kamp mot et duepar som hadde bestemt seg for at takmønet vårt var et perfekt sted for oppfostring av små duebarn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Frafallen
![]() Sv: Duer, vår og redebyggingDette hjemler jo helt klart innkjøp av luftgevær.
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work. Sist redigert av Mauser : 20-04-08 kl 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Duer, vår og redebyggingMen seriøst: jeg tror skadedyr-firmaer kan "ta seg av" duene, men du må vel kanskje betale dem litt ekstra hvis de skal overta oppdragelsen av duebarna
![]() |
#7 |
pretty ballerina
Hvor: Oslo
![]() Sv: Duer, vår og redebyggingNaboen prøvde seg med å sette ut rottefeller, det hjalp ikke mot skjærer, men kanskje det hjelper mot duer? (Jeg er altfor bløthjertet til å drepe dem eller skade dem altså, tror heller jeg ringer et skadedyrfirma) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|