Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Tvinges mennene til å se chick flicks?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Tvinges mannen til å se på typiske jentefilmer?
Jeg er mann og lar meg tvinge til å se slikt sammen 1 1,06%
Jeg er mann og lar meg ikke tvinge 4 4,26%
Mannen ser på jentefilmer sammen med meg/ han liker sånt 28 29,79%
Mannen nekter meg slikt, vi ser kun sånn som han/begge liker 4 4,26%
Det hender at mannen er med på å se jenteting, men som oftest ikke 47 50,00%
Jeg har (heldigvis) ingen mann og kan se det jeg vil 5 5,32%
Nei, dette er ikke en dustepåll 5 5,32%
Deltakere: 94. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-08, 20:28   #1
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tvinges mennene til å se chick flicks?

Mannen nekter å være med og se på de litt "mykere" filmene som jeg gjerne vil se fra tid til annen. Derfor ender det opp med at vi kun kan se action/thriller/sci-fi/western/komedier sammen. Men altså ikke typiske jentegreier a'la Dirty Dancing og P&P.

Tvinger dere mannen til å se slik på fredagskvelden? Går mannen med på at det settes på eller benytter han seg av vetorett?

Påll kommer!

:furtenforatjegikkefårsettepånannydiaries:

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 20:33   #2
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?

Det hender at han er med og ser på sånne ting. Han er ganske "altetende" både når det gjelder TV og kino så det er jo veldig greitt synes jeg.

Gammel 04-04-08, 20:33   #3
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Det er noen filmer som er totalt uaktuelle, som Dirty Dancing…
Og han vil helst ikke se type romantiske komedier og annet som han regner som jentefilmer. Da går jeg heller sammen svigerinnen min, men det må jo være kvalitet, jeg gidder heller ikke se dårlige tåreperser.
Men jeg tvang ham faktisk til å se Brokeback Montain, han ville ikke, men måtte.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 20:41   #4
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke så vanvittig chick flickete av meg selv, så det er sjelden et tema. Jeg ser ikke Dirty Dancing eller Brokeback Mountain frivillig. Jeg er derimot en sucker for nordiske filmer, italienske, franske, spanske osv. Han er ikke alltid like positiv når jeg kommer hjem med en slik film, men han blir ofte positivt overrasket. Jeg er ganske grei innimellom også altså. I dag kom jeg hjem med Infernal Affairs 3, som er en mafiafilm fra Hong Kong. Helt i hans gate. Jaja, egentlig så er det helt i min gate også. Men Invasion da, som var sist helg. Helt tragisk, og ene og alene for å glede ham. Give some, take some.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 20:42   #5
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Stort sett vil han gjerne se sånne filmer sammen med meg. Han kan til og med finne på å foreslå at vi skal se "jentefilmer" når vi en sjelden gang kommer oss på kino. Dersom det er en film han ikke vil se, så ser jeg den når jeg er alene. Samme med mannen, dersom det er noe han vil se som ikke jeg vil se, ser han det når ikke jeg er der, eller jeg sitter på nett.

Gammel 04-04-08, 20:44   #6
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg er ikke så vanvittig chick flickete av meg selv, så det er sjelden et tema. Jeg ser ikke Dirty Dancing eller Brokeback Mountain frivillig. Jeg er derimot en sucker for nordiske filmer, italienske, franske, spanske osv. Han er ikke alltid like positiv når jeg kommer hjem med en slik film, men han blir ofte positivt overrasket. .

Slik er det her også.
Jeg har også en forkjærlighet for Iranske filmer. Mannen har ikke forstått hvordan det er mulig tidligere, men nå begynner han å skjønne det.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 20:45   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser ikke noe særlig slikt selv, og om det er noe jeg vil se tvinger jeg selvfølgelig ikke han til å se det sammen med meg. Akkurat som han ikke tvinger meg til å se amerikanske sosiorealistiske drama og blacksploitation fra søttitallet som er hans greie.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 20:48   #8
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Hvorfor se chick flicks når man kan se sci-fi?

Gammel 04-04-08, 20:49   #9
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg liker ikke slike filmer selv så derfor slipper han.

Gammel 04-04-08, 20:51   #10
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Hvorfor se chick flicks når man kan se sci-fi?

Hvorfor ikke se begge deler?

Ikke samtidig da.

Gammel 04-04-08, 20:52   #11
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skulle hun ønske å se på en slik og ytre ønske om at jeg også så på den, så ville jeg vanligvis gjort det. Jeg aner ikke hva jeg skal stemme i pollen.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 20:58   #12
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg er ikke så vanvittig chick flickete av meg selv, så det er sjelden et tema. Jeg ser ikke Dirty Dancing eller Brokeback Mountain frivillig. Jeg er derimot en sucker for nordiske filmer, italienske, franske, spanske osv. Han er ikke alltid like positiv når jeg kommer hjem med en slik film, men han blir ofte positivt overrasket. Jeg er ganske grei innimellom også altså. I dag kom jeg hjem med Infernal Affairs 3, som er en mafiafilm fra Hong Kong. Helt i hans gate. Jaja, egentlig så er det helt i min gate også. Men Invasion da, som var sist helg. Helt tragisk, og ene og alene for å glede ham. Give some, take some.

Jeg vil ikke kalle Brokeback for chick flickete altså!

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 21:01   #13
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Skulle hun ønske å se på en slik og ytre ønske om at jeg også så på den, så ville jeg vanligvis gjort det. Jeg aner ikke hva jeg skal stemme i pollen.

Mulig ikke pållen var helt ferdig gjennomtenkt da den ble publisert, jeg blir litt stresset av muligheten av "Du får ikke lov til å lage påll for du er så treig"-timeout.

Men så klart, du tvinges, du bare vet det ikke selv .. (flinke sokken)

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 21:10   #14
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Det hender at han er med og ser på sånne ting. Han er ganske "altetende" både når det gjelder TV og kino så det er jo veldig greitt synes jeg.

Denne passer fint på oss.
Vi snakker faktisk om en mann som kjøpte Bryllupssangeren til meg en bursdag og Fire bryllup & en Gravferd en annen, Pretty Woman til jul, og som helt av seg selv satte på Music & Lyrics en fredagskveld vi skulle kose oss sammen.
Jeg elsker ham.

Gammel 04-04-08, 21:12   #15
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Han liker ubåtfilmer, blod og gørr, jeg liker happy end.

Vi gjør kompromisser og ser på Beck og Harry Potter sammen.

Jentefilmene ser jeg stort sett alene.

På kino ser vi litt av hvert, forrige gang var det Varg Veum.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 21:18   #16
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Dette er vel strengt tatt en undersøkelse som ville passet bedre under "skravle" eller "sex og samliv". Den har iallefall ikke noe på et "film- og musikkforum" å gjøre; hvis en film er god vil jeg naturligivs gjerne se den, og hvis den er dårlig vil jeg naturligivs ikke. For folk som ikke kan eller vet noe om film, og som heller ikke er villige til å lære, er muligens denne typen problemstilling relevant.

Ben "hva vet vel jeg" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 21:26   #17
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tvinges ikke, er som regel med og ser filmene med meg.

Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 21:34   #18
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Han spør alltid hva/hvilken type film jeg vil se, og så ser vi det.

Gammel 04-04-08, 21:48   #19
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Vi har da to tv'er.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 22:11   #20
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi ser nesten aldri film, men smaken vår er ganske sammenfallende, tror jeg. Jeg er nok ikke den største tilhengeren av typiske jentefilmer.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:12.