|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og ned
|
![]() Jeg har forelsket meg og får henne ikke ut av tankeneVar i bursdag i går og der møtte jeg den vakreste jenta jeg har sett på lenge. Hun lå på brystet mitt, klødde meg under haka og susset meg i hele ansiktet.
![]() |
#3 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har forelsket meg og får henne ikke ut av tankeneSå tydelig kjærlighet ved første blikk kan vel neppe ignoreres?
![]() |
#4 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Jeg har forelsket meg og får henne ikke ut av tankeneJa det må jo neste være det. Jeg får henne jo for pokker meg ikke ut av tankene.
![]() |
#5 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har forelsket meg og får henne ikke ut av tankeneMent to be! Vi fikk omplasseringskatt i vinter, og synes det er veldig koslig med katt. Vi har også hatt katt tidligere, men denne vi har nå er supersosial og har en besettelse når det gjelder hårstrikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Jeg har forelsket meg og får henne ikke ut av tankeneIt's ment to be! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Jeg har forelsket meg og får henne ikke ut av tankene
Planen min var også å få omplaseringskatt neste gang vi skulle ha katt igjen. (ja vi skal det engang skjønner du.
![]() |
#9 |
i vesterled
Jeg synes det fungerer fint med katten og vår 4-åring iallefall. Vil gjerne han skal vokse opp med dyr, og synes katt er ett god alternativ. (Vi er ikke hundemennesker, og katten får sønnen mye kontakt med). Synes ikke det er så mye jobb med katt, mest kos. Katten vår var 5mnd og husren da vi fikk den. Ikke noe bæsj, og lite hår egentlig (men den er korthåret da). Utfordringen vår har vært å få katten til å ikke gå på bordet, men det ser det ut som den skjønner nå. Så mulig man kan lære dem å bare være i en etasje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Opp og ned
|
Det hørtes jo flott ut, at man kan sette den bort til noen mens man er på feire. Vi har folk som kan hjelpe til vi, så det er ikke noe stort problem.
![]() |
#11 |
i vesterled
![]() Sv: Jeg har forelsket meg og får henne ikke ut av tankeneLykke til med avgjørelsen! Det er iallefall koslig med katt synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Nattrangler
![]() Sv: Jeg har forelsket meg og får henne ikke ut av tankeneLykke til med avgjørelsen
![]() |
#13 |
kross
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har forelsket meg og får henne ikke ut av tankeneGratulerer med ny katt å dele hus med! Så skjønt at hun valgte deg på den måten.
![]() |
#14 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Jeg har forelsket meg og får henne ikke ut av tankeneDen katten valgte deg så det er ment to be.
![]() |
#15 |
superbruker
|
![]() Sv: Jeg har forelsket meg og får henne ikke ut av tankeneJeg ville vært meget skeptisk til å skaffe en katt da dere har astmatikere i huset. Selv om dere er symptomfrie nå kan det å bli utsatt for katt føre til at det utvikles katteallergi. Det kan gå bra i en uke, i et år, 3 år eller 5 år. Før eller siden er det dessverre sannsynlig at noe utvikler allergi. Hva er planen da? Hvordan skal dere takle det?
![]() |
#16 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Jeg har forelsket meg og får henne ikke ut av tankeneMent to be |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Vaklende
|
![]() Sv: Jeg har forelsket meg og får henne ikke ut av tankeneKan dere lage en slags kattetrapp på utsiden og ha katteluke? Jeg har to venninner som begge hadde denne løsningen da de bodde med katt i andre etasje. Katten trenger ikke mye å klatre på for å komme seg opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Jeg har forelsket meg og får henne ikke ut av tankeneVi har pr dags dato 1 katt og 3 kattunger på 3 uker i hus
![]() |
#19 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Jeg har forelsket meg og får henne ikke ut av tankeneDet er ikke du som velger katten, vet du - det er katten som velger deg! Denne pusefrøkna har tydelig bestemt at du kommer til å bli en fin klømaskin, forestasjon, døråpnerslave etc... Det er bare å bli beæret over slikt noe!
![]() |
#20 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Jeg har forelsket meg og får henne ikke ut av tankeneKatt er kos. :enig: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|