Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Er det forumfeil, eller?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-08, 05:25   #1
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Er det forumfeil, eller?

Til tider så dukker det opp gamle tråder under uleste innlegg som ikke er oppdaterte. Hva kommer dette av? Er det en feil i forumet, eller er det hos meg feilen ligger?
Av og til så kan en tråd jeg har svart på dukke opp i kontrollpanelet 10 ganger på en kveld, uten at den har blitt oppdatert. (Ja jeg klikker den bort hver gang)
Altså trådene står som oppdaterte helt til man går inn i dem og ser på siste innlegg. (formulerer meg visst krøkkete i dag)

Dette er litt frustrerende og jeg håper noen kan gi meg et vettugt svar på dette. På forhånd takk!

Gammel 06-03-08, 06:19   #2
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det forumfeil, eller?

Er det spørreundersøkelser, sånn tilfeldigvis? De blir registrert med nye, uleste innlegg når noen avgir en ny stemme.

Gammel 06-03-08, 09:02   #3
Ivrig
På farten igjen

Ivrig sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Ivrig er litt kul
Standard

Eller kanskje hvis noen endrer et innlegg de har skrevet i tråden?

Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 09:13   #4
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Jeg har også sett det. På "uleste innleggsiden" står det gjerne at den og den har skrevet innlegg 20:15 idag. Når man går inn på tråden er det ingen nye meldinger. Mulig det kun er spørreundersøkelser , det har jeg ikke lagt merke til.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 10:07   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er nok de med spørreundersøkelser, som Adrienne sier. Det irriterer ofte meg også, og jeg skulle ønske man kunne velge det bort. Jeg avslutter ofte abonnementet på slike tråder når det kommer veldig mange slike "oppdateringer" uten at noen poster noe nytt.

Gammel 06-03-08, 10:11   #6
Albertine
Passiv

Standard

Det er undersøkelsene ja, og det irriterer meg noe grenseløst innimellom. Men så avslutter jeg abonnementet og da går det så fint atte.

Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 10:17   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er nok de med spørreundersøkelser, som Adrienne sier. Det irriterer ofte meg også, og jeg skulle ønske man kunne velge det bort. Jeg avslutter ofte abonnementet på slike tråder når det kommer veldig mange slike "oppdateringer" uten at noen poster noe nytt.

Ja samme her, det irriterer.

Gammel 06-03-08, 10:19   #8
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Det er undersøkelsene ja, og det irriterer meg noe grenseløst innimellom. Men så avslutter jeg abonnementet og da går det så fint atte.

Men de kommer fortsatt opp på "Uleste innlegg", og det skulle jeg gjerne unngått.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 10:25   #9
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Kanskje vi skal avslutte gamle undersøkelser?

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 10:28   #10
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Men det er antakelig ikke mulig å forhindre at "aktive" undersøkelser popper opp uten at det er nye innlegg?

Gammel 06-03-08, 11:45   #11
HP
Administrator

HP sin avatar

HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Men det er antakelig ikke mulig å forhindre at "aktive" undersøkelser popper opp uten at det er nye innlegg?

Det er mulig, men erfaringsmessig så får en da bare ca 1/4 av stemmene fordi mange ikke ser undersøkelsen.

Gammel 06-03-08, 11:48   #12
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Det syns jeg høres ut som en god idé. Kanksje de kan få en standard maksimal levetid også; en eller to uker f.eks?

Ben "ja, nei, dustepoll" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 11:48   #13
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Er det forumfeil, eller?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg avslutter ofte abonnementet på slike tråder når det kommer veldig mange slike "oppdateringer" uten at noen poster noe nytt.

Hvordan gjør man det?

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 12:05   #14
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Standard

Sv: Re: Sv: Er det forumfeil, eller?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Hvordan gjør man det?

Har du automatisk abonnement? Om du vil avslutte går du øverst i tråden på "Trådverktøy" og velger avslutt abonnement.

Gammel 06-03-08, 13:21   #15
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg har også begynt med det. Problemet er at jeg ikke alltid husker at jeg allerede har svart på tråden når den dukker opp under Uleste innlegg igjen og ikke er merket. :presenil:

Gammel 06-03-08, 13:27   #16
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Er det forumfeil, eller?

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Har du automatisk abonnement? Om du vil avslutte går du øverst i tråden på "Trådverktøy" og velger avslutt abonnement.

Ah, så du må inn i tråden og gjøre det slik ja.
Jeg håpet det var en "snarvei" (knapp el.) fra user cp-et som jeg ikke visste om

Gammel 06-03-08, 14:03   #17
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Er det forumfeil, eller?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Ah, så du må inn i tråden og gjøre det slik ja.
Jeg håpet det var en "snarvei" (knapp el.) fra user cp-et som jeg ikke visste om

Under tråden i kontrollpanelet ditt kan du klikke "avslutt abonnement".

Gammel 06-03-08, 14:39   #18
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Standard

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Er det forumfeil, eller?

Under tråden i kontrollpanelet ditt kan du klikke "avslutt abonnement".

Jeg må være fullstendig blind
Det står visst unsubscribe der ja.

Gammel 06-03-08, 14:46   #19
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Er det forumfeil, eller?

Du får bytte til Norsk språk da. Hjelper nok ikke på synet, men kanskje på persepsjonen.

Gammel 06-03-08, 14:48   #20
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Standard

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Er det forumfeil, eller?

Du får bytte til Norsk språk da. Hjelper nok ikke på synet, men kanskje på persepsjonen.

Det var nok ikke akkurat problemet nei

(Det står visst reply under der også, uten at jeg har fått det med meg.)

Svar

Emneord
dustepoll, foruminfo

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.