|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() BikiniGammelt tema, men nå ser jeg det kommer mer og mer bikinier til småttiser inn i butikkene igjenn. HM har f.eks nå flere bikinier enn badedrakter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Leser
|
![]() Sv: Bikini
Hos meg får de når de ber om det. Eldste hadde i fjor (ble 6 det året). Jeg er ikke prinsippielt mot bikini.
![]() |
#4 |
Audacious
|
![]() Sv: BikiniStoresøster ble sju i januar, og får definitivt ingen bikini. Året etter kan det være jeg kompromisser på en tankini eller noe sånt, dersom det er et uttrykt ønske. Foreløpig er det ikke det.
![]() |
#5 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: BikiniJeg husker selv at jeg synes det var stort å få bikini men jeg husker ikke hvor gammel jeg var. Lenge før det var noen fyll i det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: BikiniBegge mine har alltid hatt bikini, dvs de har bare brukt bikinitrusa. Det var først i fjor sommer da elstejenta var 8 år at hun fant ut at hun skulle bruke bikinitoppen også. Jeg har ingen store innvendinger mot bikini
![]() |
#7 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: BikiniStoresøster har bare hatt badedrakt eller badebukse til nå, men hun har nok hatt litt lyst på hel bikini sånn som mange andre på samme alder har. Jeg har prøvd å tulle det litt vekk og si at hun jo ikke har noe som trenger å skjules av en bikinitopp og det er hun jo enig i, men jeg tror hun har veldig lyst på allikevel. For å komme henne i møte så har jeg nå kjøpt to todelte sett der toppen ikke er som en trekantbikini, men mer som en kort trøye. Da blir det mer en jentemodell og ikke en damemodell og det er et kompromiss jeg kan leve med, så får heller "ordentlig" bikini komme når hun har noe å putte inn i overdelen.
![]() |
#8 |
"De"
|
![]() Sv: BikiniEr det noe galt med bikinier også nå da??
![]() |
#9 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: BikiniBikini på femåringen min er uaktuellt. Kan strekke meg til en tankini om et år eller to, men for i år så får det holde med badedrakt eller badetruse.
![]() |
![]() |
#10 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BikiniStoresøster på 7 år ymtet frempå om bikini til sommeren. Tror nok vi må se an utvalget. Trekanter med stropper får hun ikke, men kanskje taikini som nevnt over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BikiniJeg har ikke problemer med bikinier,- mange av bikini-toppene ser mer ut som solliv, og har ikke trekantform, så for meg blir det mer en to-delt badedrakt.
![]() |
#12 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: BikiniMin snart 7 åring har ikke fått bikini. Vi var i butikken og valgte badetøy og jeg sa at hun fikk velge mellom badedraktene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: BikiniLilleVenn har flere bikinier. Ingen av disse har bikinitopp av typen trekant, eller annen voksen fasong. Allikevel foretrekker jeg at hun kun bruker buksen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: BikiniJeg synes forsåvidt det er greit med sånne nesten heldekkende topper (er det det som heter tankini?). Trekantbikinier er selvsagt ikke aktuelt. Min jente (4 år) går med badedrakt, hun liker det best.
![]() |
#17 |
Leser
|
![]() Sv: BikiniDet aller viktigste med badetøy at det er mest mulig orginalt. Spesielle farger og fasonger er flott, det viktigste er å kunne spotte sin egen unge på lengst mulig avstand. :svaksynt mor:
![]() |
#18 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BikiniMine jenter på 6 og 7 har bikinier de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: BikiniEldste, da 8, fikk en trekantbikini av min mor i fjor. Det syns jeg ikke noe om. Mer tanktoplignende bikinier syns jeg er greit.
![]() |
#20 |
Opp og ned
|
![]() Sv: BikiniDette har jeg faktisk ikke tenkt over. Frøkna er så liten enda og i fjor regnet man jo bort her. Hun brukte badebleie i fjor.
![]() |
|
|