Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Akk ja - jeg er et fossil

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-08, 00:10   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akk ja - jeg er et fossil

I dag fikk jeg nok en gang bekreftet hva jeg har følt meg som ganske lenge...

Jeg jobbet i lag med en purung vikarassistent i barnehagen "min" i dag. Hun var toppen 20. Søt og hyggelig jente, som tok seg av barna på en fin måte. En av guttene i gruppa mi blir ofte hentet av en bestemor. Vikaren og jeg ble sittende og prate om dette, hvor hyggelig det er når bestemødre nærmest sloss om å få hente barnebarna i barnehagen.

Vikaren sier seg enig i dette, og så ser hun på meg og spør troskyldig: "Ja, du er kanskje bestemor sjøl, du?"

Du skulle sett fjeset til jenta da jeg flirfullt fortalte at "neida, jeg er mamma til en kar på fem og en liten fyr på tre, jeg."

Akk ja, det er bare å innse det. Min mor var bestemor til en toåring hun, da hun var like gammel som meg... Jeg er i bestemorgenerasjonen.

:Tusler på badet og farger mine grå hår:

Gammel 01-03-08, 00:14   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Akk ja - jeg er et fossil

Jeg er også fossil.

Jeg var på pub med kollegaene mine i dag, og en kollega som er ti år yngre enn meg nevnte at han hadde vært russ i 1997. "Hva?", sa dama hans sjokkert, "ja, guuuuuri, det stemmer det. Herregud, så gammel du er!". Hun var russ i 2004. Jeg holdt gladelig kjeft om når JEG var russ.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 00:16   #3
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Du er da ikke eldre enn hva du selv føler. Jeg husker da jeg fikk mine første grå hår, min mor lo. Hun syntes det var artig, det gjorde ikke jeg.
Nå er jeg bestemor ( og er blond), men føler jeg er 20 år yngre enn en bestemor.

Ingen får vite når jeg var russ.

Gammel 01-03-08, 00:18   #4
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 00:18   #5
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Du er da ikke eldre enn hva du selv føler.

Jeg vet det. Derfor er jeg 85 år.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 00:25   #6
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg vet det. Derfor er jeg 85 år.

Uff da.

Gammel 01-03-08, 00:37   #7
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 00:45   #8
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Russ har jeg aldri vært jeg.

Farger også mine grå hår, selv om jeg ikke er stein gammel.

Gammel 01-03-08, 00:47   #9
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Jeg er blond, ikke hvithåret.

Gammel 01-03-08, 00:56   #10
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Russ har jeg aldri vært jeg.

Farger også mine grå hår, selv om jeg ikke er stein gammel.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 01:06   #11
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

min mamma fikk siste barnet sitt rundt 40 år, og ble bestemor som 44åring-gjett om hun elsker å forvirre omgivelsene om hvem som er mor og bestemor til hvem Jeg var 20 da yngste bror ble født, og 24 da mitt første barn ankom...

Gammel 01-03-08, 01:10   #12
Wit
Av og på bruker

Wit sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Wit har et hav av muligheter foran seg
Standard

Wit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:27.