Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skal "bare" pusse tennene først

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-08, 11:32   #1
Virra
Superaktiv

Virra sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Skal "bare" pusse tennene først

Ja, den kommentaren, og lignende, kjenner vel de fleste? Når jeg sier at jeg bare skal pusse tennene først, svarer mannen: "Da går jeg ikke ned til bilen, før du er klar!" Hmm..hvorfor ikke, jeg skal jo bare pusse tennene mine?" "Det er jo fort gjort.......!"

..........eller kanskje ikke

På veien til badet ser jeg plutselig noe brunt og beige som ligger blant all legoen. "Å, der er jo hårstrikkene mine!" "Så det var han som hadde tatt dem" Min lille sønn syntes strikkene var praktiske til å "binde sammen" en legobil til en legotilhenger som hadde mistet festet sitt! Praktisk

Jeg får røsket til meg strikkene mine, mens jeg vandrer videre (badet ligger i den andre enden av huset). "Nei, men hva er det da?" Alle strømpebuksene til minsten ligger strødd utover gulvet på gangen! Jeg roper ut om noen vet hva som hadde skjedd. Ja, minsten ville ha den rosa strømpebuksen, men kunne ikke finne den. Ok, jeg får "feiet" opp strømpebuksene, før de havner rundt hele huset.

Så ringer mobilen min, og den ligger på gangbordet noen meter bak meg. Jeg løper selvsagt tilbake, nysgjerrig som jeg er, og tar den Etter at samtalen er ferdig, har jeg i grunnen glemt hvor jeg var på vei. Men, jeg står jo med noen strømpebukser i hendene, så jeg fortsetter innover gangen for å legge disse i skapet til minsten.

Oj, der ser jeg almanakken min, som jeg faktisk har savnet et par dager. Hvordan den har havnet der, vet jeg ikke, men jeg skriver ned noe på "huskelisten" min i boken.

Så vipps: "Å, ja.....vi skulle jo kjøre til møbelbutikken vi, for å se på en kommode! Men, jeg må bare pusse tennene mine først, så er jeg klar!"

Joda, jeg begynner jo å skjønne litt hva han mener med at det er ikke "bare å pusse tennene først", når det gjelder meg

Sist redigert av Virra : 28-02-08 kl 12:38.
Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 11:39   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal "bare" pusse tennene først

Gammel 28-02-08, 11:44   #3
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Virker veldig kjent ja...

Gammel 28-02-08, 11:52   #4
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det er som oftest mye annet som skjer underveis enn akkurat det vi hadde tenkt.

Gammel 28-02-08, 11:59   #5
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jepp,kunne hendt meg også.

Også sier dem at seksåringer er lett å avlede.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 12:04   #6
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Du er nok ikke alene.

Gammel 28-02-08, 12:05   #7
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Skjer stadig vekk her.

Gammel 28-02-08, 12:14   #8
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Her er det litt omvendt faktisk. Jeg bruker å sitte klar i bilen med ungene og vente må mannen. Mannen tror alltid at han har litt bedre tid en han faktisk har og jeg beregner god tid fordi det alltid er et eller annet som skjer (slik som du skriver).

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 12:31   #9
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Kunne vært meg, ja.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 12:31   #10
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Skal "bare" pusse tennene først

Enkelte gjenkjennelsesmomenter ja

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 12:35   #11
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Høres velkjent ut.
Multitasking er noe jeg bedriver med til enhver tid tid mannens store fortvilelse.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 12:35   #12
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Skal "bare" pusse tennene først

Det virket kjent.

Gammel 28-02-08, 13:15   #13
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Re: Skal "bare" pusse tennene først

Kunne være meg det det ja, eller mannen min, eller en av gutta.

Gammel 28-02-08, 13:33   #14
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Skjønner virkelig ikke hva du mener

Gammel 28-02-08, 13:41   #15
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke så ille sånn sett; men mannen derimot!

Gammel 28-02-08, 14:03   #16
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Godt det ikke bare er meg!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 14:04   #17
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høres litt for kjent ut.

Gammel 28-02-08, 14:20   #18
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjenner meg igjen...

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 17:05   #19
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Artig skrevet.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 17:17   #20
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av konemor, her.

Her er det litt omvendt faktisk. Jeg bruker å sitte klar i bilen med ungene og vente må mannen. Mannen tror alltid at han har litt bedre tid en han faktisk har og jeg beregner god tid fordi det alltid er et eller annet som skjer (slik som du skriver).

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg er ikke så ille sånn sett; men mannen derimot!

Min mann er også av de skal gjøre alt mulig akkurat i det vi skal dra.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:39.