|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg må i grunnen anbefale ...Jeg leste den for 6-7 år siden, og jeg elsket den. Tror sannelig jeg skal låne den igjen og lese den i påska, takk for tips! Sist redigert av Kneazle : 14-03-08 kl 09:15. |
![]() |
![]() |
#4 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Jeg må i grunnen anbefale ...Jeg elsket boken, men filmen orket jeg ikke å se ferdig; den var en gedigen skuffelse.
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg må i grunnen anbefale ...Ja, den har jeg lest. Den er flott. Det er en av mine bokforelskelser, men som jeg hadde helt glemt til jeg så denne tråden. Filmen har jeg ikke turt å se, ettersom jeg elsket boken. Blir alltid så skuffet da, og så er det det inntrykket jeg sitter igjen med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg må i grunnen anbefale ...Å... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: Jeg må i grunnen anbefale ...Ja, den er flott! Den gjorde stort inntrykk da jeg leste den, og jeg har gitt den i gave til både moren og svigermoren min, mener jeg å huske. Gripende og morsom, og ganske brutal også, husker jeg - en del av krigshandlingene ble nesten sjokkerende brutalt beskrevet.
![]() |
#8 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg må i grunnen anbefale ...Har ikke lest boken, men sett filmen. Og den likte jeg veldig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|