Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

I kveld begynner nye episoder av Borettslaget

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-08, 15:15   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I kveld begynner nye episoder av Borettslaget

Jippi! Jeg elsker jo Narvestad, han er bare helt fantastisk.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=515427

Gammel 19-01-08, 15:21   #2
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: I kveld begynner nye episoder av Borettslaget

Jeg liker å se på Borettslaget, men Narvestad gjør meg så sint og irritert at jeg nesten går i luften. Det som gjør meg så provosert er tanken på at det faktisk finnes mennesker som er som han !

Gammel 19-01-08, 15:43   #3
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg gleder meg!

Gammel 19-01-08, 16:15   #4
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Jeg liker å se på Borettslaget, men Narvestad gjør meg så sint og irritert at jeg nesten går i luften. Det som gjør meg så provosert er tanken på at det faktisk finnes mennesker som er som han !

Enig med du, og jadda - slike finnes og lever i beste velgående rundt om.

Styreledelsen i borettslaget der vi bodde før var akkurat sånn. Suverent lite interessert i at beboerne skulle trives, det viktigste var å sørge for at dustereglene deres (og de var det jaggu mange av) ble fulgt til punkt og prikke. Det var ikke måte på til pirk og syting over bagateller. Det toppet seg for meg da jeg var høygravid, hadde begynnende rier og ville ta et bad for å dempe plagene litt. Da jeg skrudde på vannet kom det bare litt brun guffe ut, så var det stopp. Jeg ringte ledelsen, som kunne informere om at vannet ville være avstengt i noen timer pga. spyling av vannrørene. Vi hadde ikke hørt noe om dette, og det viste seg at informasjonen kun var gitt gjennom lokalavisa. For "alle" har jo den. Joa, alle gamlisene har nok det, vi var derimot ikke abonnenter. Lederen rundet like godt av med en runde kjeft fordi jeg hadde vært så dum å skru på krana, for "det ville gi luft i rørene og kunne være ødeleggende for rørsystemet". Jeg måtte jo vært synsk for å vite det. Han fikk sannelig høre hvor skapet sto før jeg slang på. Man kødder ikke med overhormonelle høygravide.

Jeg var "litt" glad den dagen vi flyttet fra det stedet, for å si det sånn.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 16:55   #5
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Det blir herlig med borettslaget om lørdagen, det finnes ikke så mye annet spennende å se på.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 16:57   #6
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Gleder meg jeg også.

Stoltenberg er søt!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 23:56   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde en kvinnelig Narvestad her i blokka for et års tid siden. Fantastisk.

Jeg ELSKER Narvestad! Går dette på NRK-nett eller noe? Hadde jentekveld i kveld og fikk ikke sett det.

Gammel 20-01-08, 00:16   #8
daffy

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Narvestad har mange likhetstrekk med min første sjef. Han var slik som minnet folk på at de skyldte ham en krone som de hadde lånt av ham i kantinen dagen før.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 00:19   #9
Oyoy
Alltid våken

Oyoy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Oyoy er litt kulOyoy er litt kul
Standard

Jeg har en kvinnelig Narvestad vegg i vegg. (rekkehus) Hun skulle bare visst hvor mye vi ler av henne, og hvordan vi sammenligner henne og Narvestad.

Jeg digger forøvrig borettslaget, har alle dvd'ene som har vært i salg.

Oyoy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 08:45   #10
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er flaut å se på.

Gammel 20-01-08, 09:29   #11
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg syns det er flaut å se på.

Det gjør jeg også, så jeg dropper det.

Gammel 20-01-08, 09:42   #12
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Robert Stoltenberg-allergien min blomstrer opp bare jeg ser reklamen for programmet.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 09:44   #13
Fluke

Fluke sin avatar

Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Robert Stoltenberg-allergien min blomstrer opp bare jeg ser reklamen for programmet.

Gammel 20-01-08, 09:51   #14
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg blir i utgangspunktet litt svett av Stoltenberg i større doser, men jeg hadde besøk i går av noen som gjerne ville se, og jeg må innrømme at jeg flirte litt her og der.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 11:55   #15
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes Stoltenberg er utrolig dyktig og morsom så jeg så selvsagt på

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 12:02   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Folk som ikke ler av Narvestad det jo være noe galt med.

Gammel 20-01-08, 12:06   #17
Fluke

Fluke sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Folk som ikke ler av Narvestad det jo være noe galt med.

Gammel 20-01-08, 12:17   #18
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg knegget meg igjennom hele gårsdagens episode og gleder meg til fortsettelsen.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 12:21   #19
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er det og hva går det ut på?

Gammel 20-01-08, 12:45   #20
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg blir flau på Narvestad sine vegne. At det går an!!

Så det forøvrig i går, og lo meg litt gjennom det, men synes likevel det er flaut.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:39.