Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

For en herlig filmanmeldelse!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-08, 17:29   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Stort smil

For en herlig filmanmeldelse!

Mamma Mia

Jeg skal se filmen uansett, jeg, altså, og etter denne anmeldelsen, så bare MÅ jeg.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 17:33   #2
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: For en herlig filmanmeldelse!

Ja, den var fin!

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 19:15   #3
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Idéen om hvordan Fernandosangen kunne blitt inkorporert i filmen var veldig bra. Jeg tror også jeg må se den nå, men det spørs om jeg skal se den hjemme hvor jeg kan drikke rosa champagne og være litt brisen.

Gammel 10-07-08, 19:24   #4
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hey, vi kan jo alltids se den sammen på sjino. Drikke litt rosa sjampis først, eller noe.

Gammel 10-07-08, 19:25   #5
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Herlig!
Jeg så Musicalen i Las vegas og vil gjerne se filmen

Gammel 10-07-08, 20:13   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, fantastisk anmeldelse. Jeg må innrømme at denne ikke står på min topp 500 filmer jeg kanskje burde se engang, men etter den anmeldelsen tror jeg en jentekveld med plenty av drikke kan gjøre den ganske severdig, på en kalkunaktig måte.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 20:18   #7
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hey, vi kan jo alltids se den sammen på sjino. Drikke litt rosa sjampis først, eller noe.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Haha, fantastisk anmeldelse. Jeg må innrømme at denne ikke står på min topp 500 filmer jeg kanskje burde se engang, men etter den anmeldelsen tror jeg en jentekveld med plenty av drikke kan gjøre den ganske severdig, på en kalkunaktig måte.

Jeg tror man må sitte og drikke seg opp til det punktet hvor noen etterlyser karaoke eller begynner å gaule a cappella, da setter man på filmen.

Gammel 10-07-08, 20:30   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg tror man må sitte og drikke seg opp til det punktet hvor noen etterlyser karaoke eller begynner å gaule a cappella, da setter man på filmen.

Haha! Jeg har droppet alle mine venninner som gauler etter karaoke. Jeg tror faktisk jeg har droppet de fleste som synger med i fylla. Det har en sammenheng med at de som synger i fylla også har fryktelig dårlig musikksmak. De som synger, synger gjerne åttitallshits, ABBA eller svenskehits. Folk som synger i fylla synger sjelden Motorhead f.eks.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 21:56   #9
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble tvunget med på musicalen i London. Jobben til mannen, alle var med, jeg KUNNE ikke si nei. Det var j*vlig. Jeg liker ikke musicals, og dette var ikke noe unntak nei. Jeg skal IKKE se filmen. Aldri. Ikke på TV heller.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 22:33   #10
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har vært på denne filmen i dag, og den er bare kjempemorsom. En skikkelig glad-film med super musikk! Anbefales virkelig!

Gammel 10-07-08, 22:54   #11
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så musikalen i London for tre uker siden og løp ut til premieren i kveld for å se filmen. Hvis man tror man skal få noe annet enn pur underholdning blir man skuffet, men vil man underholdes synes ikke jeg det kan gjøres så veldig mye bedre. Jeg har både ledd hjertelig og felt en tåre eller to denne gangen også.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 22:55   #12
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg konstaterer at Miss Norway og jeg ikke bør avtale noen filmkvelder med det første.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 07:59   #13
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg ble tvunget med på musicalen i London. Jobben til mannen, alle var med, jeg KUNNE ikke si nei. Det var j*vlig. Jeg liker ikke musicals, og dette var ikke noe unntak nei. Jeg skal IKKE se filmen. Aldri. Ikke på TV heller.

Jeg hater musicaler. Virkelig hater. Jeg ble invitert med på denne da den var temmelig fersk og kunne ikke si nei. Jeg hadde sett for meg noen timers helvete, men jeg likte den. Nettopp fordi sangene er kjente, gode og ikke "musical-sanger" (som jeg hater). Og så tok ikke musicalen seg selv for høytidelig heller. Og det hjelper. De fleste musicaler er pretensiøse så det holder.

Gammel 11-07-08, 10:34   #14
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg skal IKKE se filmen. Aldri. Ikke på TV heller.

Enn om du er tatt til fange av en gærning som sier at du må enten se filmen og synge med på refrenget eller så får du…hm…tenke ut noe passende som kan gjøre Missa desperat… aldri smake wasabinøtter mer?

Gammel 11-07-08, 10:47   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk også lyst til å se denne filmen. I brisen tilstand.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 10:48   #16
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Skal vi arrangere felles kinotur, med obligatorisk inntak av alkohyler først?

Gammel 11-07-08, 10:53   #17
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sounds like a plan.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 13:47   #18
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

OK, med hørselsvern, laptop med FP-tilgang, 4-5 paraplydrinker først (og innlagt urinkateter etterpå) samt en diiiiger skål med wasabi-nøtter - DA blir jeg med. Hvis dere lover at vi finner på noe gøy etterpå!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 11:43   #19
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Filmen er kjempesøt. Musikken er fantastisk. Jeg hadde helt glemt hvor kult det var med ABBA. :mimre:

Den er dessuten spilt inn i Hellas, nærmere bestemt Skiathos, Skopelos og en annen øy jeg ikke har hørt om.
Jeg fikk skikkelig feriefølelse. Hellas here I come....

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 11:47   #20
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var på den i går og må bare fnise litt. Jeg hadde glemt at det var musikal og fikk fniseanfall når de begynte å synge - den første sangen virket så malplassert. Hollywood-klisje-story, herlige skuespillere og masse ABBA-nostalgi. Joda.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:09.