|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Har noen sett et grønt og brunt skjørt i "Katvig-mønster"?Det skal vel litt til at dette lykkes, men jeg prøver meg. I høst så jeg et nydelig skjørt på Fransa-butikken på Byporten. Det var ikke av merket Fransa, men jeg lurer på om det kan ha vært Saint Tropez..? Skjørtet er knelangt og litt utskrådd, og hele greia er mønstret - vevd av brune og grågrønne blomster i litt retrostil. Det kan minne om et typisk Katvig- eller kanskje Marimekko-mønster, tror jeg. Jeg så også skjørtet på en butikk på Grønland Basar (på vei til spikketreff, faktisk). Mønsteret kan minne litt om vedlagte bilde, men det er andre farger og ikke hvit bakgrunn.
![]() |
![]() |
#2 |
Come what may...
|
![]() Sv: Har noen sett et grønt og brunt skjørt i "Katvig-mønster"?http://www.trendybaby.no/product/Skj...MALA+-+Isadora
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Har noen sett et grønt og brunt skjørt i "Katvig-mønster"?Det var kjempetøft, Azi, men str. 8 år blir nok i minste laget, selv om det var veldig utskrådd over ræva.
![]() |
![]() |
#4 |
Come what may...
|
![]() Sv: Har noen sett et grønt og brunt skjørt i "Katvig-mønster"?
![]() |
#5 |
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen sett et grønt og brunt skjørt i "Katvig-mønster"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Har noen sett et grønt og brunt skjørt i "Katvig-mønster"?
Den var god! |
![]() |
![]() |
#7 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen sett et grønt og brunt skjørt i "Katvig-mønster"?Ikke helt det samme, men kan dette være noe: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Har noen sett et grønt og brunt skjørt i "Katvig-mønster"?Tusen takk, Jenna! Det skjørtet du tipset om var veldig meg.
![]() |
![]() |
|
|