Tilgodelapp - ikkje lov å bruke på salgsvarer?
Det fekk eg nemlig beskjed om då eg leverte tilbake en julegave fra mannen.
Er det virkelig lov å nekte folk å bruke tilgode lapp på salgsvarer?? Synes det høyres helt løk ut og aldri opplevd det før.
Blir så irritert, fordi mannen stakkars(hater å shoppe) skulle handle week-end bag til meg til jul. Han klarer då å gå inn på den dyraste butikken på Lagunen, og blir lurt til å kjøpe ei lita veske til ca 1500 kroner.
Dette er 2 dager før jul, dei veit det er julegave han kjøper og setter byttefrist til 27 des. Altså, åpner 24 des,og har i utgangspunktet 1 dag å bytte den på. Greit for meg sidan eg var i byn den dagen. Men kva med dei som handlar på Lagunen og ikkje bur der,og dermed ikkje har anledning til å bytte den dagen.
Det mest irriterande er at dama der ikkje burde komt med den veska når han spør etter week-end bag, bør jo få plass til litt meir enn en tannbørste som ho hadde påpekt at det var plass til og dermed en week-end bag
Då eg leverte inn att veska var det elendig service og sur mine. Kjenner at eg har lyst å troppe opp på salget og berre kreve å få brukt tilgode lappen!
|