Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva slags strømpebukse?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-08, 15:06   #1
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva slags strømpebukse?

Jeg er en novise på skjørtefronten om vinteren, og har derfor ikke greie på strømpebukser. Nå har jeg imidlertid kjøpt meg et skjørt og flotte støvletter, men trenger jo ei strømpebukse. Skjørtet er litt-under-knelangt og mørk "plummefarga", støvlettene høye og sorte. Hva slagt strømlebukse skal man ha? Jeg føler sort kan bli for tungt, men frykter brun (tynn) blir for pynta? Eller?

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 15:11   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags strømpebukse?

Jeg ville nok ha valgt svart strømpebukse - det er et trygt og anvendelig alternativ og gir et ryddig inntrykk. Uansett blir det vel ikke så mye av strømpebuksa som vises mellom støvlettene og skjørtekanten?

Gratulerer med handel!

Gammel 02-01-08, 15:16   #3
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg ville nok ha valgt svart strømpebukse - det er et trygt og anvendelig alternativ og gir et ryddig inntrykk. Uansett blir det vel ikke så mye av strømpebuksa som vises mellom støvlettene og skjørtekanten?

Gratulerer med handel!

Jo, det blir nok litt av beina som synes (har faktisk ikke prøvd det sammen, får kanksje gjøre det først). Hadde overdelen vært mørk hadde jeg antakelig gått for svart også, men det er også mørk plumme og litt mørk grønt. Jeg er redd for at beina vil bli veldig "tunge" og ubalanserte med resten av kroppen med svart strømpebukse? Gjør det ikke det, da?

*vært på salg på Noa Noa*

Gammel 02-01-08, 15:19   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jo, det blir nok litt av beina som synes (har faktisk ikke prøvd det sammen, får kanksje gjøre det først). Hadde overdelen vært mørk hadde jeg antakelig gått for svart også, men det er også mørk plumme og litt mørk grønt. Jeg er redd for at beina vil bli veldig "tunge" og ubalanserte med resten av kroppen med svart strømpebukse? Gjør det ikke det, da?

Jeg synes ikke det - det blir snarere en naturlig forlengelse av de svarte støvlettene. Svarte strømper til svarte sko/støvler kan aldri bli feil i mine øyne. Du finner ikke en strømpebukse i samme farge som skjørtet, da?

*fikk lyst til å dra på salg på Noa Noa :sikler:*

Gammel 02-01-08, 15:20   #5
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Standard

Kanskje har du helt rett. Jeg får prøve meg litt fram, det er jo det beste. Jeg er som sagt veldig uerfaren på strømpebukser. Hvor tykk bør den være, da?

Gammel 02-01-08, 17:35   #6
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

NoaNoa (og jeg ) har plommefargete strømpebukser. De bruker jeg til en plommefarget strikkekjole jeg har kjøpt der.
Jeg synes du kan ha det og sorte. De har noen kjempefine med litt mønster i på Noa, med akkurat passe tykkelse.

Gammel 02-01-08, 19:30   #7
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er en strømpebukse-elsker! Det er nesten det jeg bruker mest penger på - har en del skjørt og så slites strømpebuksene i foten når jeg går tur, så jeg må ha nye hele tida.
Nettopp av den grunn kjøper jeg strømpebukser på kjedebutikker som Cubus, H&M og Lindex. Har dårlig erfaring med å kjøpe "kvalitets-strømpebukser" som skal vare lenger.
Som flere over skriver, må du ha plommefarget eller svart strømpebukse til antrekket du beskriver. Du kan ha mønster for å myke opp litt, hvis det ikke er mønster på skjørtet, da.

Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 19:36   #8
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er stort sett på linje med Elinblu her. :tilhenger av få farger og rene linjer: Sort eller akkurat samme plommefarge som på det andre plagget.

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:32.