|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rather Unfriendly
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
![]() Hvordan slutte å gi julegave til noen?Har gitt gave til en person jeg har kjent i mange år, men som jeg nå av ulike grunner ser svært sjeldent. Jeg syns det er på tide å avslutte julegaveriet etterhvert, men syns kanskje det er dumt å bare ikke ha en gave å gi når vedk kommer med noe... I år ble det atter en gave, men til neste år - da ønsker jeg å avrunde det. Hvordan gå fram??? Bør jeg ta det opp m vedk eller bare la være å ha noe å gi??? Hmmmm
![]() |
#3 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan slutte å gi julegave til noen...??Jeg har avsluttet noen sånne.
![]() |
#4 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan slutte å gi julegave til noen ...??Hva med å bare enkelt å greit si det da..?
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan slutte å gi julegave til noen...??
Det var jo en veldig god idé. Hvis du liker denne personen og har lyst å treffe h*n avogtil, kan du foreslå at dere bruker julegavebudsjettet på en lunsjavtale med hverandre i desember i stedenfor gave. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Hvordan slutte å gi julegave til noen ...??
Enkelt og greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan slutte å gi julegave til noen ...??Jeg synes også du bare kan si det som det er. Mye mulig at den andre parten føler det samme som deg!
![]() |
#8 |
Rather Unfriendly
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
![]() Sv: Hvordan slutte å gi julegave til noen ...??
Ville ikke vært noe problem om vedk tok dette opp m meg, er vel bare en følelse jeg sitter med dette, at det ikke er så lett.
![]() |
#9 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hvordan slutte å gi julegave til noen?jeg har gitt til 3-4 venninnr i "alle år". Ikke noe dyrt, men en liten ting. I år fant jeg ut at jeg skulle kutte ut. Porto ble ofte dyrere enn gaven. Vanskelig å finne på lette gaver som de ikke har fått før. Det rare er at i år fikk jeg ikke gave av noen av de heller... Hadde ikke avtalt noe om det, så det var egentlig litt snodig...
![]() |
#10 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan slutte å gi julegave til noen?Ville snakket med den det gjelder og sagt det som det var. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Hvordan slutte å gi julegave til noen?Jeg har tatt opp akkurat det der med noen venninner før. Det har vært veldig uproblematisk. Vi har blitt enige om å sende hverandre hyggelige julehilsener i stedet.
![]() |
|
|