Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen andre som har gått over til Telinet energi som strømleverandør?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-07, 13:43   #1
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Noen andre som har gått over til Telinet energi som strømleverandør?

Vi har hatt Hafslund lenge, men jeg lot meg overtale på gata til å gå over til Telinet energi som strømleverandør, da de tilbyr strøm til innkjøpspris. Jeg har evt 14 dager på meg til å ombestemme meg, og stoppe overgangen. Noen som har gått over til Telinet og som har spart penger?

Andre erfaringer?

Gammel 19-12-07, 14:01   #2
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen andre som ahr gått over til Telinet energi som strømleverandør?

Vi har akkurat skiftet til dem, så vi har ikke fått første regning enda. Har ett vennepar som er godt fornøyd, og jeg googlet litt før jeg skifte og det ser ut som en helt OK leverandør. Langt under Hafslund i pris i hvert fall.

Når det gjelder strøm så er det jo ikke noe problem og skifte leverandør dersom du skulle være misfornøyd. Du mister heller ikke strømmen dersom det skulle skje noe med firmaet, så det er ingen downside.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-07, 14:28   #3
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen andre som har gått over til Telinet energi som strømleverandør?

Jeg bruker Telinet og er fornøyd. Strømregningene er definitivt redusert.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-07, 14:56   #4
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei. Jeg har ikke Telinet. Og jeg ville heller aldri brukt de som kraftleverandør.

F.eks.

http://forbruker.no/pengenedine/article2160088.ece .

Gammel 19-12-07, 15:30   #5
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Strøm kjøper vi bare fra store seriøse aktører.
Det har vært altfor mye mikkmakk mmed disse små.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:04.